Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kåtogvåt
Skrevet

Hjelp, jeg sitter på et sentralbord og er så kåt at jeg holder på å sprekke.

Kan ikke gå på do å bli borte for lenge heller, må passe tellefon vet man.

Hva skal jeg gjøre???

Skrevet

..sprakk du eller fant du en annen løsning ;-)

Gjest malinia
Skrevet

Er det ikke lov å gå på do i det firmaet du jobber? Hvis du er så kåt som du påstår, så trenger du vel ikke så mye gnikking før det går for deg heller?

Gjest Ikkesåkåtlengernå
Skrevet

..sprakk du eller fant du en annen løsning ;-)

he he ble nok innhentet av hverdagen her da telefonen begynte å kime i ett sett.

Det er ikke lett å komme seg på do her, skikkelig dårlige arbeidsforhold altså.

Skrevet

he he ble nok innhentet av hverdagen her da telefonen begynte å kime i ett sett.

Hva med å ha med seg en liten vibrator som kan gjøre jobben på kort tid uten at du behøver gå fra skranken? He-he, har visst lest for mange av innleggene til amber sun og de bertene der! :-)

Og tenk på den sensuelle telefonstemmen du ville fått ;-)

Gjest Ikkesåkåtlengernå
Skrevet

Hva med å ha med seg en liten vibrator som kan gjøre jobben på kort tid uten at du behøver gå fra skranken? He-he, har visst lest for mange av innleggene til amber sun og de bertene der! :-)

He he, godt forslag.

"Haaaåhhhlo! Velkommen til.... ah yes!"

Skrevet

Hehe, klarer du ikke å lure hånden nedi trusa bak skranken? Eller det klarer seg vel med å gnikke utenpå også?

Ringer telefonen like før du kommer så får du bare si ifra til den som ringer....."vent et lite øyeblikk, jeg kommer snart".......etterfulgt av noen undertrykte klynk:-)

Gjest ikke kåt på jobb
Skrevet

Har du noen gang tid til å onanere på jobb? Jeg har aldri hatt lyst til å gjøre det på jobb....!

Gjest Ikkesåkåtlengernå
Skrevet

Har du noen gang tid til å onanere på jobb? Jeg har aldri hatt lyst til å gjøre det på jobb....!

Jeg var det fra i dag tidlig før jeg kom på jobb. Vanligvis pleier lysten å bli drept med en gang jeg entrer døra til jobben....

Gjest Ikkesåkåtlengernå
Skrevet

Det kommer nok litt an på hvaslags jobb man har. Feks hvis man har en rolig jobb hvor man av og til kan lese ukeblader og se på bilder og ingenting annet skjer, kan man jo fort begynne å få lyst.

Jeg har alltid lurt på om de som jobber på Kondomeriet og Flirt ofte blir kåte og onanerer mye på jobb. Tenk å gå konstant oppi sexleketøy da. Men de har nok en profesjonell holdning til det og blir nok sikkert ikke kåtere for det.

Skrevet

Jeg tror de andre ville begynt å lure om de hørte en svak during fra butterfly'en, da.

;)

Uansett om de påstår at det er lydløst eller nesten ikke høres, så stemmer ikke det.

Dessuten - tror du ikke hun ville røpet seg på ansiktsuttrykket? :-p

hehe

Gjest Think about it!
Skrevet

"Har du noen gang tid til å onanere på jobb? Jeg har aldri hatt lyst til å gjøre det på jobb....!"

Har du tid til å sitte på dol når du er på jobb?

he he

Gjest ikke kåt på jobb
Skrevet

"Har du noen gang tid til å onanere på jobb? Jeg har aldri hatt lyst til å gjøre det på jobb....!"

Har du tid til å sitte på dol når du er på jobb?

he he

Jeg har ikke tid til dol heller på jobb... Bare så vidt til til matpause!

Skrevet

Det kommer nok litt an på hvaslags jobb man har. Feks hvis man har en rolig jobb hvor man av og til kan lese ukeblader og se på bilder og ingenting annet skjer, kan man jo fort begynne å få lyst.

Jeg har alltid lurt på om de som jobber på Kondomeriet og Flirt ofte blir kåte og onanerer mye på jobb. Tenk å gå konstant oppi sexleketøy da. Men de har nok en profesjonell holdning til det og blir nok sikkert ikke kåtere for det.

"Jeg har alltid lurt på om de som jobber på Kondomeriet og Flirt ofte blir kåte og onanerer mye på jobb"

Neppe. Det man omgåes hele dagen mister fort sin spenning.

"...................................."

Gjest aaldert
Skrevet

Kjøp deg en dilo da vel, som du kan bruke inni deg, mens du jobber. Bare pass på å holde fingrene fra tastaturet når det går for deg ;-)

Gjest Ofte hard
Skrevet

Jeg har noen ganger vært så kåt, og siden jeg er gutt er det ikke lett og skjule. Da har det hendt at jeg måtte gått på do, og "lettet" trykket. Må man så må man!!

Gjest sol etter regn
Skrevet

vær forsiktig med hva du anbefaler..

http://www.stavangeravisen.com/art.asp?id=22653

hehe.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...