Gå til innhold

Rar sexdrøm i natt

Anbefalte innlegg

Gjest Hånejduikkenå

Jeg drømte i natt at jeg hadde sex med venninna mi. Hjelp er jeg helt gal eller?

Hun er utenlandskfødt, høy, slank og pen, men ærlig talt, jeg har da aldri fantasert om å ha sex med henne og det kommer helt sikkert aldri på tale heller. Vi er begge gift også.

Drømmer er jo som regel et tegn på noe som foregår i underbevisstheten, men jeg har aldri før fantasert om å ha sex med henne så det kan umulig ha foregått så mye om henne og sex i underbevisstheten min!

Noen som har en forklaring?

Har dere sånne uforståelige drømmer noen ganger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185706-rar-sexdr%C3%B8m-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hånejduikkenå

Lite å bli skremt av det, men du har ikke tenkt tanken i våken tilstand da, så lenge du reagerer slik kun på en drøm?

Nei har ikke det, men har jo lest så mye om at drømmer kommer fra underbevisstheten og kunne ikke skjønne at jeg hadde noe i underbevisstheten min om dette.

Nei har ikke det, men har jo lest så mye om at drømmer kommer fra underbevisstheten og kunne ikke skjønne at jeg hadde noe i underbevisstheten min om dette.

Drømmer har stort sett alltid med opplevelelser man har hatt. Men det er et sammensurium av alt mulig. Det er laget lappskaus av alle ingrediensene.

Med andre ord har du f.eks. hatt venninna på besøk en dag du har vært kåt, så kan slike sammensuriumer bli at du har sex med venninna i drømmene. Dette sier selvsgat ikke noe om at du har lyst til å ha sex med henne i virkeligheten.

Enkelte har det med å overanalysere og de vil kanskje mene at det du egentlig vil er å ha sex med henne. Disse ser alltid spøkelser på høylys dag og legger altfor mye i drømmetydning.

Annonse

Gjest Hånejduikkenå

Drømmer har stort sett alltid med opplevelelser man har hatt. Men det er et sammensurium av alt mulig. Det er laget lappskaus av alle ingrediensene.

Med andre ord har du f.eks. hatt venninna på besøk en dag du har vært kåt, så kan slike sammensuriumer bli at du har sex med venninna i drømmene. Dette sier selvsgat ikke noe om at du har lyst til å ha sex med henne i virkeligheten.

Enkelte har det med å overanalysere og de vil kanskje mene at det du egentlig vil er å ha sex med henne. Disse ser alltid spøkelser på høylys dag og legger altfor mye i drømmetydning.

Det er uansett veldig interessant dette med drømmer, litt av et sammensurium ja.

Det er uansett veldig interessant dette med drømmer, litt av et sammensurium ja.

Nja, kanskje det er interessant? Ikke så mye for meg, dette tar jeg med knusende ro, uten at jeg bruker tid på å lure på hvorfor jeg drømmer de drømmende jeg har.

Det aller beste med det er at jeg lever like godt for det:-)

Gjest Hånejduikkenå

Nja, kanskje det er interessant? Ikke så mye for meg, dette tar jeg med knusende ro, uten at jeg bruker tid på å lure på hvorfor jeg drømmer de drømmende jeg har.

Det aller beste med det er at jeg lever like godt for det:-)

Jeg pleier sjelden å drømme skjønner du, husker ihvertfall sjelden at jeg har drømt noe. Derfor syntes jeg det var litt rart.

Men jeg liker heller ikke sånn derre overanalysering av drømmer egentlig.

Men nå må jeg gi meg, ellers glemmer jeg meg snart og røper nicket mitt :P

Jeg pleier sjelden å drømme skjønner du, husker ihvertfall sjelden at jeg har drømt noe. Derfor syntes jeg det var litt rart.

Men jeg liker heller ikke sånn derre overanalysering av drømmer egentlig.

Men nå må jeg gi meg, ellers glemmer jeg meg snart og røper nicket mitt :P

Hehe fort gjort å glemme å forandret nicket ja, har sett noen eksempler på det. Derfor skriver jeg aldri noe her inne uten å bruke nicket mitt:-)

Gjest andawanda

Har hørt at det kan bety at det er noe med venninna di du liker. Altså personlighetstrekk. Det at det er sex inne i bildet kan jo bare være at du har godhet for henne. Altså ikke sexuelle følelser, men f.eks at du beundrer henne, er glad i henne osv.

So don't worry. Du er ikke lesbisk enda! :D

Gjest Hånejduikkenå

Har hørt at det kan bety at det er noe med venninna di du liker. Altså personlighetstrekk. Det at det er sex inne i bildet kan jo bare være at du har godhet for henne. Altså ikke sexuelle følelser, men f.eks at du beundrer henne, er glad i henne osv.

So don't worry. Du er ikke lesbisk enda! :D

He he, nei jeg var ikke redd for at jeg var lesbisk altså, men det er mulig at jeg innerst inne kunne tenkt meg å prøve ut å ha sex med en annen kvinne en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...