Gå til innhold

Hvordan kjennes orgasmene for en mann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jonaz

Følelsen er sterkest i underlivet, det er den vel for jenter også? En mann skjelver vel ikke direkte under orgasmen. Orgasmen varer vel ca 10-15 sekunder fra "start til mål". Består av raske sammentrekninger i underlivet, slik at sæden pumpes ut.

Uansett, det er den største vellyst som man kan oppleve.

Gjest dina2

Følelsen er sterkest i underlivet, det er den vel for jenter også? En mann skjelver vel ikke direkte under orgasmen. Orgasmen varer vel ca 10-15 sekunder fra "start til mål". Består av raske sammentrekninger i underlivet, slik at sæden pumpes ut.

Uansett, det er den største vellyst som man kan oppleve.

er det ikke sekundene før som er best da?

Sekundene før man spruter? Nja...jeg vil vel si at det er stor vellyst også under selve sprutingen.

det høres for meg kjempekjedelig ut sammenliknet med hvordan kvinner kan føle det(sånn avogtil iallefall).har lurt veldig på dette selv da jeg skjønner jeg må ha det tusen ganger gøyere enn kjæresten min...hva enn jeg gjør så blir uansett sluttresultatet det samme..så det er altså ingen måte å øke den følelsen betraktelig på? det er liksom bare en måte å gjøre det på for dere?

Gjest Jonaz

det høres for meg kjempekjedelig ut sammenliknet med hvordan kvinner kan føle det(sånn avogtil iallefall).har lurt veldig på dette selv da jeg skjønner jeg må ha det tusen ganger gøyere enn kjæresten min...hva enn jeg gjør så blir uansett sluttresultatet det samme..så det er altså ingen måte å øke den følelsen betraktelig på? det er liksom bare en måte å gjøre det på for dere?

"Gøyere....??" Å ha det "gøy" er vel ikke akkurat det man opplever under en orgasme...??

Man kan øke kilingen under orgasmen, hvis man noen ganger først stopper like før det går .

Om vi opplever den samme orgasmen som dere jenter, er ikke så viktig, så lenge vi under den opplever den største vellysten man kan ha. Det rekker lenge, og den vellysten er tilstrekkelig til at vi jager etter den gjerne 2-3 ganger i døgnet.

Annonse

"Gøyere....??" Å ha det "gøy" er vel ikke akkurat det man opplever under en orgasme...??

Man kan øke kilingen under orgasmen, hvis man noen ganger først stopper like før det går .

Om vi opplever den samme orgasmen som dere jenter, er ikke så viktig, så lenge vi under den opplever den største vellysten man kan ha. Det rekker lenge, og den vellysten er tilstrekkelig til at vi jager etter den gjerne 2-3 ganger i døgnet.

jeg lover deg. det er kjempegøy:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...