Gå til innhold

Hvilke grunner kan en mann egentlig ha...

Anbefalte innlegg

Gjest en frue

.... for ikke å ville ha sex når han ikke vil ha sex? Altså: han kommer med en eller annen unnskyldning; han er for trøtt eller han er for mett.... Har han mistet lysten selv om han blir stiv? Hvorfor vil han ikke fortsette når konen prøver seg? Kanskje er han for trøtt, men av og til kan det komme andre dumme unskyldninger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185774-hvilke-grunner-kan-en-mann-egentlig-ha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kullana

Han kan rett og slett ha mistet lysten på henne. Det er vel et mye oftere forekommende problem enn vi vil innrømme. Det runkes og onaneres til de grader i mange forhold, antall samleier er nok ikke i nærheten av antall onani-runder. det gjelder begge kjønn.

Derfor er det lett å skylde på "trøtthet", for oikke å såre partneren.

kommer sikkert litt ann på testosteronnivået også. det begynner å synke etter 24 (ikke helt sikker, og også individuelt) år. derfor har han ikke lik seksualdrift lengre, selvom den likevel kan være kjempehøy. min mann har ikke like lyst på sex lengre som for ca et år siden...han sier han ronker skjelden også...

må være lov å ikke ønske sex. kan ikke alltid være helt samkjørte.

Gjest aaldert

kommer sikkert litt ann på testosteronnivået også. det begynner å synke etter 24 (ikke helt sikker, og også individuelt) år. derfor har han ikke lik seksualdrift lengre, selvom den likevel kan være kjempehøy. min mann har ikke like lyst på sex lengre som for ca et år siden...han sier han ronker skjelden også...

må være lov å ikke ønske sex. kan ikke alltid være helt samkjørte.

Vel...jeg sliter med ereksjons problemer i mitt forhold. Men onani, har jeg ikke noen problemer med. Har blitt godt over 30, men onanerer 2 ganger til agen alikevel.

Annonse

Gjest jerver

Vel...jeg sliter med ereksjons problemer i mitt forhold. Men onani, har jeg ikke noen problemer med. Har blitt godt over 30, men onanerer 2 ganger til agen alikevel.

Da har du vel heller et onani problem? Eller dvs partneren din da som ikke får dele din sexualitet med deg.

Gjest jerver

Hm, det var et godt poeng. Burde nok prøve å kutte ned på det. Også heller konsentrere meg om partneren!

Jepp gjør det du. Hadde min partner ikke fått det til med meg men likevel runket to ganger per dag, hadde jeg trodd det var noe alvorlig galt i tenningen hans på meg.

For meg er hvertfall onani noe som kommer i tillegg til sex med min kjære, ikke omvendt.

selvfølgelig er det jo individuelt, som jeg skreiv. men en mann har ikke samme seksuelle tenning livet ut. det har ikke damer heller.

som en del av instinktet for å bringe stammen videre vil ofte kvinner før (gjennomsnitlig?) overgangsalder ha et ekstra puff. dette kan være en del av forklaringen på at mange kvinner rundt 39år tenner på gutter rett over 20 år... dette er jo også en del av den naturlige svingningen i seksuallysten hos kvinner oss....

• 3 uker senere...
høy&mørk=P

Eller som min mann: han hadde dårlig samvittighet fordi han hadde vært utro. (dvs han ble kåt sammen med meg, men klarte ikke å gjennomføre)

av og til er det bare sånn... har ofte sex jeg, men av og til har jeg bare ikke lyst..og det selv om jeg får ereksjon.. dere damer føler vell det samme av og til...at dere ikke har lyst.. neste dag kan jeg være villig igjen. er bare av og til at det ikke frister...sry ;P

av og til er det bare sånn... har ofte sex jeg, men av og til har jeg bare ikke lyst..og det selv om jeg får ereksjon.. dere damer føler vell det samme av og til...at dere ikke har lyst.. neste dag kan jeg være villig igjen. er bare av og til at det ikke frister...sry ;P

Hvorfor får du ereksjon da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...