Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest så flaut

Jeg er en 23 år gammel jente som er singel,men kunne godt temkt meg å hatt en kjærste. Det er bare ett problem: jeg er så rett for å bli avvist når jeg ser en kjekk gutt på byen som jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjennt med. Tror jeg har et normalt utsennde,men allikevel så er jeg redd for å bli avvist. Er det noen som kan fortelle meg hva en gutt ser etter hos en jente og om de legger merke til om enn er sjenert og om dette virker negativ på en gutt? Hvordan skal men kle seg og sminke seg for å få litt oppmerksomhet fra guttene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185786-er-s%C3%A5-redd-for-%C3%A5-bli-avvist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Hvis du vil finne en gutt du passer sammen med, nytter det ikke å prøve å være noe du ikke er med å sminke deg/kle deg annerledes; da må du heller være deg selv.

Varige forhold har også en tendens til å oppstå på grunnlag av møter som har skjedd andre steder enn ute på byen....

Det beste sjekketrikset etter min mening er å være blid. Er det noen jeg legger merke til så er det jenter som er blide.

Men du må selvsagt se på gutten da, men hvis du smiler og ser, så får du draget.

Jenter som ikke er blide, og som virker litt småsure gidder jeg ikke å bruke tid på, uansett hvor pene og fine de er.

Folk som brauter, snakker høyt og bruker albuer og bryster for å komme seg fram i rampelyset får automatisk oppmerksomhet. Du ser også på dem, ikke sant?

Men etter to minutter går man lei. Det er da de roliges og sjenertes tid kommer. Ikke tenk så mye på utseendet hit eller dit. Hvis du har stelt deg, tatt på ok klær og sminket deg slik du pleier, er den saken i boks. Nå skal du bare være blid og hyggelig, smile, småprate når det passer.

Hva mener du forresten med redd for å bli avvist? Skal du på jakt? Du kan istedet overlate jakten til noble riddere. Det er faktisk mange av dem fortsatt.

Ikke gruble og tenk og vær så opptatt av DEG, du skårer på å interessere deg for andre. Samt smile mye :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...