Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har verdens beste kjæreste, vært sammen et år. hvordan bevare spenningen, og forelskelsen lenge? er utrolig glad i ham, klar for "mer " enn bare kjærestetid...men redd for at ting blir kjedelig og man blir rastløs. er voksen med 16 års samboeskap bak meg,og har kun disse to seriøse forholdeene bak meg, heldigvis....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185801-glad-i-men-redd-for-framtiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Jeg har etterhvert innsett at man kan ikke gjøre noe med fremtiden. Det vet vel du også som har et 16 år gammelt forhold bak deg som gikk galt. Det var vel veldig bra i begynnelsen? Kanskje i mange år?

Jeg har derfor fått den etter min mening flotte innstillingen at vi har det bra nå, vi nyter livet sammen i nuet, det er flott. Om vi ikke får det bra i framtiden så var det fint så lenge det varte.

Sånn tenker jeg om ekteskapet også, vi var sammen i over 18 år. Det var bra så lenge det varte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...