Gjest gretha79 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei! Februar i fjor fikk jeg satt inn en kobberspiral, og fikk beskjed om å sjekke den 3 måneder etter. Gjorde jeg det da? NEI! Hvorfor ikke? Følte ingen plager, ingen smerter ved samleie eller noe annet som kunne tyde på at noe var galt. Var til kontroll idag (for første gang i mitt liv hos en mannlig lege, noe som gjorde at jeg var skikkelig nervøs). Det første han sier er: spiralen er der den, men har grodd seg inn i livmorhalsen din, og trådene har kveilet seg inn i spiralen! Magen min sa ifra på sin måte den, jeg ble jo bare mer nervøs av det, og hadde bare lyst til å gråte der jeg lå og sprikte med beina. Spiralen måtte ut, og det var jo ikke en deilig opplevelse.. kjente at magen "nektet" å la seg forstyrre, og det var veeeldig vondt1 Legen så at jeg hadde det vondt og beklaget seg. Hvorfor har jeg ikke kjent noe før? Burde jeg ha trodd at magesmertene og kvalmen jeg har vært plaget med siden i høst, var et tegn på at spiralen ikke satt som den burde? Jeg var litt satt ut over at jeg ikke hadde merket det, så jeg fikk ikke spurt han om eventuelle bivirkninger det kan ha hatt på meg.. Er det noe som kan ha gått galt? Fikk en merkelig utflod/blødning like etterpå, noe farlig? håper noen kan berolige meg litt... tenker på alt fra sterilitet, til svangerskapsavbrudd pga spiral som satt feil 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185802-spiral-p%C3%A5-avveie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MyMe Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg hadde samme problem som deg, med en spriral som direkte bosatte seg inni meg....grodde seg fast på ett vis. Å det er VIRKELIG vondt å ta den ut *klem* Jeg hadde ingen symptomer på at dette var skjedd. Men har heller ikke blitt steril eller vært noe plaget etterpå :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185802-spiral-p%C3%A5-avveie/#findComment-1284755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.