Gå til innhold

Vet dere hvor ofte partneren onanerer?

Anbefalte innlegg

Gjest lutrina
Skrevet

Av en eller annen grunn er dette noe vi aldri snakker om så jeg aner ikke hvor ofte han gjør det eller om han i det hele tatt gjør det.

Er det vanlig å vite slikt om hverandre?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg aner ikke hvor mye han onanerer, og han har ikke ide om hvor mange ganger og ofte jeg gjør det.

Vi prater ikke om det, men jeg håper for hans del at han gjør det når han har lyst ;-)

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke er vanlig. Det er en privatsak.

mil1365380270
Skrevet

Varierer sikkert. Aner ikke. Har aldri lurt på det. Hadde ikke spurt uansett, noe må man få ha for seg selv, ellers blir forholdet drepende kjedelig og overvåket.

Gjest lutrina
Skrevet

Varierer sikkert. Aner ikke. Har aldri lurt på det. Hadde ikke spurt uansett, noe må man få ha for seg selv, ellers blir forholdet drepende kjedelig og overvåket.

ok, var redd vi var de eneste som ikke snakket om slikt jeg. Virker jo som folk her inne vet ALT om partneren sin, inkl sånne saker.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Nei, jeg vet ikke om og hvor ofte han gjør det. Regner jo så klart med at han gjør det når han føler for det.

Han vet heller ikke hvor ofte jeg gjør det.

Gjest aaldert
Skrevet

Onani er vel noe som kommer når lysten er der. prater her om meg selv. Det jeg lurer på er om jenter onanerer ofte...

Gjest mainstream
Skrevet

De fleste par VET at den andre i blant onanerer. Det er viktig, Hvor ofte er ikke viktig.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg vet at han gjør det.

Han gjør det nok spesielt mye når han er ute å reiser, noe han er veldig ofte.

Men hvor ofte han onanerer vet jeg ikke, og det bryr jeg meg også lite om.

Gjest ikke signatur nå
Skrevet

Vi snakker ikke om sånt.. Men han sa en gang at han gjør det enormt sjeldent. Jeg gjør det nok oftere....

Gjest ikke signatur nå
Skrevet

ok, var redd vi var de eneste som ikke snakket om slikt jeg. Virker jo som folk her inne vet ALT om partneren sin, inkl sånne saker.

Nei, jeg tror det er for privat. Man må ha noe for seg selv.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, så klart. Personlig skriver jeg loggbok for å holde oversikten ;)

Skrevet

Jeg håper jo for hans del at han gjør det både titt og ofte, men jeg aner ikke hvor ofte. :o) Men at han gjør det, er jeg sikker på.

Skrevet

jeg tenner av å høre når han forteller at han har onanert..., noe med det også... ;)

Skrevet

Ja, vi forteller hverandre slikt. Ikke slik at vi ringes og sier: Nå har jeg onanert, men det er ingenting vi holder hemmelig.

Skrevet

Vi snakker ikke om det, men jeg vet jo at han gjør det. Men ikke hvor ofte - og det bryr meg i grunn ikke heller.

Han vet heller ikke hvor ofte jeg gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...