Gå til innhold

den første gangen

Anbefalte innlegg

Gjest for første gang

Jeg er en 17 år gammel jente som ikke har hatt sex før. Er sammen med en kjempe snill gutt som har holdt ut med meg utenå ha sex med meg i snart 2 mnd. Hn er 21 år og har hatt sex før. Nå har jeg lyst tilå ha sex med han. Det føles riktig,men jeg er jomfru og lurer på hvordan det er den første gangen: Er det vedlig vondt,tar det lang tid osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185902-den-f%C3%B8rste-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest min erfaring

synes du jeg skull evente selvom jeg føler at det er riktig? Vi har jo vært sammen en stund,men det blir vel ikke mindre vondt med årene?

Det kan virke som om du vil gjøre det fordi det er forventet. I så fall mener jeg at du skal vente. Om du selv føler deg klar så...:) Jeg synes ikke dere har vært sammen så lenge, og han har jo hatt sex før og det er klart at han vil ha det! Du vet når du er klar, og det gjør ikke mindre vondt om du venter....

Bruk prevensjon!

Og ta dere god tid, sørg for at du er skikkelig kåt og våt før han trenger inn i deg. Snakk gjerne om det på forhånd og vær sikker på at han stopper om du ikke vil mer.

For noen gjør det vondt, for andre litt og for noen overhode ikke.

Men hvis du vil gjøre det så han skal "slippe å vente lenger" så er det kanskje ikke helt riktig? Gjør det fordi _du_ vil det, ikke fordi du tror det er forventet av deg.

Og nok en gang - bruk prevensjon!

Annonse

Gjest for første gang

Kjære deg, du må ønske fordi du er kåt, ikke fordi det er "riktig".

Selfølgelig er jeg kåt på han. Han har en helt perfekt kropp og er litt solbrun. Han er godt trent (ikke anaboler) Og verdens snilleste gutt. Han sier at det er jeg som bestemmer når vi skal gjøre det første gang og at han vil vente til jeg er helt sikker. Og det føler jeg meg nå.

men takk for rådet :-)

Som Lillemus sier- husk prevensjon!!!!

Og så er det viktig at dere bruker god tid slik at du blir klar. Du må være skikkelig våt og virkelig ha lyst til at han skal trenge inn i deg.

Hvorvidt det gjør vondt er veldig individuelt. Da jeg hadde sex første gang var jeg 16 år. Han var 18 og hadde hatt sex før. Jeg grudde meg og trodde det skulle være veldig vondt, men det var absolutt ikke det. Det var en uvant følelse, og etterhvert var det veldig godt.

Ikke forvent noen orgasme! Det er ikke så enkelt å få til det bestandig. Ofte er det lettere å få til orgasme ved onanering enn ved samleie.

Hvis det kjennes ubehagelig, be ham stoppe. Det er du som skal ha kontrollen!

for noen er det ikke noe problem, og for meg så var det helt jævlig med tanke på smerte. det var faktisk vondt ca de ti første gangene, men det avtok mer for hver gang, ikke noe som var umulig å gjennomføre liksom. har du en søster eller en mor du snakker med slike ting om burde du spørre dem, fysikken "inni der" er ofte lik i samme familie. det har også betydning om du har brukt tampong, fått flere harde støt mot underlivet osv da det kan gjøre at det er lettere å bryte hinnen. et veldig godt tips hvis det skulle gjøre veldig vondt er å prøve så godt man kan å slappe av, og prøve å distansere seg litt m tanke på smerte, det hjalp veldig for meg. og tiss etterpå...det kan for noen komme endel eller litt blod. men ALLER VIKTIGST: begynn på p pille eller liknende først som sist. ellers kan jeg vel bare si at ikke alle klarer å gjennomføre et samleie første gangen. håper ikke du ble altfor nervøs, det kan jo hende det ikke gjør vondt i det hele tatt for deg:)

Gjest Ikke stress så forferdelig

Du skriver "holdt ut med meg utenå ha sex med meg i snart 2 mnd". Det er ingen krav at man har sex så tidlig i et forhold! Det er veldig vanlig at unge par venter i mange mnd, gjerne et halvt år, før de har sex. Det er lurt å bli ordentlig kjent først.

Første sexen trenger ikke å inkludere penetrering. Bli kjent med hverandres kropper og kos mye.

Men enda en gang, det virker ikke som om du er klar for sex, men du føler at det er riktig, fordi han nå har ventet lenge nok. Vent til det er naturlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...