Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg lurte på en ting. jeg sliter med å snakke med typen min. eller han vil ikke snakke med meg. har du noen råd om hva jeg kan si til han? jeg føler det er noe han holder skjult fordi han står opp midt på nettene og sitter på pcen og snakker med folk.. dette gjentar seg flere ganger i uken. hva kan jeg gjøre? jeg vil at alt skal fungere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185967-heisann-pliis-svar-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nordsjøarbeider

hvis du har et godt forhold til kjærten din og h VET DU STOLER PÅ HAN OG AT HAN VET AT HAN KAN STOLE PÅ DEG SÅ VILL EJEG JO TRO AT DERE VILE KLARE Å SNAKKE SAMMEN. DU KAN JO KANSKJE SI AT DU ER BEKYMRET FOR HAN OG AT SKAL VITE AT HVIS DET ER NOE SÅ KAN HAN KOMME TIL DEG OG AT DU GJERNE VIL VITE HVIS DET ER NOE GALT. MEN KJEG VILLE IKKE HA MAST FORMYE PÅ HAN.

Har han begynt med dette nå den siste tiden? Dere har egentlig et åpent og godt forhold?

Du MÅ snakke med ham. Er ikke akkurat så vanlig å stå opp om natta og snakke med andre, er det vel? Nei, forlang at han forteller deg hva det er. Prøv å få han til å sette seg inn i din situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...