Gjest madelen 22 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Hva ser gutter etter når de skal finne en jente som dde kunne tenke deg å bli sammen med/date? For regner jo med at hun skal være både pen og ha noe i toppen? Men hva mer skal hun ha? 0 Siter
Gjest frida123 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Det er vel veldig individuellt! Men er vel viktig med humor, at jenta er seg selv,og at man kanskje er litt likden man skal date på en måte... Eller!?! 0 Siter
Mistera Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Vel etter som om jeg har hørt gutta snakke, så vil de helst ha en super bitch med mest mulig psykotendenser, mest muligheter til at de blir såra, og som behandler de som dritt! Merkelig men desverre sant! 0 Siter
Gjest Drømmemannen Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Total hengivenhet og sprikende ben når det passer seg Ellers må hun være snill, huslig og uavhengig økonomisk. 0 Siter
m67 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Vel etter som om jeg har hørt gutta snakke, så vil de helst ha en super bitch med mest mulig psykotendenser, mest muligheter til at de blir såra, og som behandler de som dritt! Merkelig men desverre sant! Det samme kunne jeg sagt om damer. Hva f... er så spennende med å bli lurt trill rundt av en drittsekk? Får man komplimenter og oppmerksomhet av en helt ukejent skal man liksom tro på det???? 0 Siter
Mistera Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det samme kunne jeg sagt om damer. Hva f... er så spennende med å bli lurt trill rundt av en drittsekk? Får man komplimenter og oppmerksomhet av en helt ukejent skal man liksom tro på det???? Nettopp! ALtså om jeg forstod deg rett, så mener du at kvinnfolk rett og slett går på de dummeste sjekkelinjene når de er ute...? 0 Siter
JonTerry Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 At hun har et utseende som appellerer, vett i toppen og humor er et must. I tillegg er det en fordel om hun er bortreist ca. 2 uker i måneden slik at jeg kan dyrke meg selv... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Sjarm. Det beskriver det meste. Utseende, vett og holdninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.