Gå til innhold

hva et det perfekt forhold for en gutt?

Anbefalte innlegg

Gjest madelen 22
Skrevet

Hva ser gutter etter når de skal finne en jente som dde kunne tenke deg å bli sammen med/date?

For regner jo med at hun skal være både pen og ha noe i toppen? Men hva mer skal hun ha?

Gjest frida123
Skrevet

Det er vel veldig individuellt! Men er vel viktig med humor, at jenta er seg selv,og at man kanskje er litt likden man skal date på en måte... Eller!?!

Gjest carambole
Skrevet

Penger og døgnåpen pølsebu.

Hehe.

Skrevet

Vel etter som om jeg har hørt gutta snakke, så vil de helst ha en super bitch med mest mulig psykotendenser, mest muligheter til at de blir såra, og som behandler de som dritt!

Merkelig men desverre sant!

Gjest Drømmemannen
Skrevet

Total hengivenhet og sprikende ben når det passer seg :)

Ellers må hun være snill, huslig og uavhengig økonomisk.

Skrevet

Vel etter som om jeg har hørt gutta snakke, så vil de helst ha en super bitch med mest mulig psykotendenser, mest muligheter til at de blir såra, og som behandler de som dritt!

Merkelig men desverre sant!

Det samme kunne jeg sagt om damer. Hva f... er så spennende med å bli lurt trill rundt av en drittsekk? Får man komplimenter og oppmerksomhet av en helt ukejent skal man liksom tro på det????

Skrevet

Det samme kunne jeg sagt om damer. Hva f... er så spennende med å bli lurt trill rundt av en drittsekk? Får man komplimenter og oppmerksomhet av en helt ukejent skal man liksom tro på det????

Nettopp! ALtså om jeg forstod deg rett, så mener du at kvinnfolk rett og slett går på de dummeste sjekkelinjene når de er ute...?

Skrevet

At hun har et utseende som appellerer, vett i toppen og humor er et must. I tillegg er det en fordel om hun er bortreist ca. 2 uker i måneden slik at jeg kan dyrke meg selv...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sjarm.

Det beskriver det meste. Utseende, vett og holdninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...