Gå til innhold

Trekke ut visdomstann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest du får smertestillende

Du er tilbake på jobb dagen etter. (Du kan jo bestille time til fredag ettermiddag, hvis du ønsker minst mulig fravær, og være mest mulig smertefri når du er tilbake på jobb).

Du må antageligvis tilbake for kontroll og fjerning av evt sting, så det blir et fravær til.

laguna1365380434

Min svuppet hvertfall greit ut, og jeg merket ingenting som var verre enn den vanlige litt ekle følelsen en har når en har halve munnen bedøvd..(da føler en seg jo så frisk&fin&atraktiv..;))

Når bedøvelsen gikk ut var alt greit. Jeg hadde ikke trengt fri..Men en reagerer muligens forskjellig? Spør om du kan få med deg noe smertestillende, just in case..

Lykke til! :-)

Annonse

Gjest tannlegeskrekk jeg?

Det det går nok bra vet du. Når de trekker den "løse" tanna og en rest av rota sitter igjen og de finner ut av de må operere ut resten etter at de har gravd en stund. Først bedøvelse som ikke holder, så full narkose og så våkner du opp med et kinn som er dobbelt så stort som vanlig. Siklende og usnakkbar. Det banker i gommen og du må dope deg ned på minst 5 paralgin forte som tannlegene forhåpentligvis? har sendt med deg. Lykke til!

Dersom du bare skal trekke tanna, så kan du fint gå på jobb etterpå. Jeg har trukket to og operert ut en. Jeg var borte dagen etter operasjonen, men stilte på jobb to timer etter trekkingen.

Jeg hadde ikke noe vondt etter trekkingen, eneste som var ubehagelig var matrester som samlet seg i hullet i tillegg til at det banket der når jeg fikk opp pulsen. Ingen smerter, som sagt.

Gjest Mom33

Nei, du trenger ikke sjukemelding eller noe særlig fri på jobben, det er ingen stor sak å trekke visdomstenner.

Alle mine fire har vært snare å vippe ut, ikke vondt etterpå - de er ikke særlig solide de tennene der.

Har aldri vært borte fra jobben lenger enn det har tatt å være til tannlegen, og det har ikke vært vondt etterpå.

Men jeg har en skrekkhistorie om en annen trekking - den får du ikke høre nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...