Gjest ut på tur, aldri sur Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Min samboer og jeg ønseker at jeg skal bli gravid.Skal nå ut å reise,og mensen kommer selvfølgelig da.... Erlitt uvel under mensen, hodepine osv.Derfor lurer jeg på om jeg kan utsette mensen? Men blir kanskje dumt i forhold til at vi prøver... Man flytter på syklusen... 0 Siter
Gjest rotete syklus Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ja. Man får ofte en rotete syklus etter å ha utsatt mensen (hvis man ikke går fast på p-pillen lenger). Så du får prioritere hva som er viktigst / hvor mye det haster. 0 Siter
seriøs Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg hadde et skoleår med bl.a. flere ukeslange friluftslivsturer der jeg utsatte mensen en 4-5 ganger i løpet av året (upraktisk med tamponger i snøhule...), jeg hadde ingen problemer med uregelmessig menstruasjon, verken i løpet av det året eller i ettertid. Så tilsynelatende gikk alt fint med sykluser "og de greiene der" Merket jeg fikk av legen min het Primolut. 0 Siter
Gjest søk i forum Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det går med de fleste p-piller, men hvordan du gjør det avhenger av typen piller. Søk på "utsette mensen" her i forum, så finner du sikkert mange "oppskrifter". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.