Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg får utløsning nesten med en gang jeg får penis inn i skjeden. Kjæresten min får nesten alltid orgasme ettersom jeg alltid beføler hennes klitoris enten før eller etter at jeg er "ferdig". Hun sier at hun forsåvidt er fornøyd med dette, men jeg synes at det er kjedelig. Jeg har lyst til å holde ut lenger, kunne gi henne mer liksom. Har hørt noe om at det er et legemiddel som er designet kun for å holde lenger før utløsning for menn, men at det ikke er kommet på markedet. Noen som vet noe eller har råd eller tips til en frustrert kar i 20 årene??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186056-for-tidlig-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest men jeg er en annen.

Blir han så sliten altså? ;)

Men fra spøk til alvor, får du ikke reisning etter at du har fått utløsning selv om du venter en 20-30 min tid? Har dere forsøkt det?

Jeg holder ei god stund jeg. Og når jeg brenner av er jeg ikke gangfør på mange timer/neste dag.

Annonse

Gjest Ramina

Vet ikke om det er medikamenter designet spesiellt for dette formål.

Men jeg mener at det aller beste må vel være å lære seg å kontrollere kroppen sin.

Mange, mange ganger før er det spurt og svart på dette spørsmålet så hvis du bruker søkefunksjonen på "for tidlig utløsning" så vil du kunne sitte i timesvis å lese.

Du kan lære deg å kontrollere deg, og fagpersom har tidligere gitt et utfyllende svar på hvordan en bør gå frem ang det.

Prøv det.

Samtidig går det jo ann å prøve det andre har skrevet her. Kom en gang først så vil de aller fleste klare å holde lenger gang nr. to.

hvil deg litt, og start på nytt igjen! du skal se at du holder lenger andre gang.

Hah! Har vært borti en voksen mann som kom på 3 sekunder. Første gang. Andre gang. Og tredje gang. Og morran etter.

Ok - jeg kommer ofte ganske fort selv, men jeg trenger litt mer! :o) Og ikke minst - jeg vil gjerne ha litt mer pikk, ikke bare fingre og tunge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...