Gå til innhold

ny kjærste i vår/sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

Oi! Trodde du var rundt en 18-19 år. Det er godt å høre at så "gamle" gutter/mannfolk ser på damer selvom de nærmer seg 30.

Du tror ikke at mannfolk slutter å se på jenter når vi er rundt tretti?

Det er jo galskap.

Vi har bare sluttet å sikle på 18-åringer.

ShitDiddelyDo

Hva er det gutter ser etter hos jentene når de er rundt 30 ? ser dere på jenter fra 20-30?

Det er ikke så enkelt å se alderen til jenter. I hvert fall ikke når dere sminker dere opp og går på byen.

Men 22-35 er fint. For ikke å snakke om 40-åringer som holder seg meget bra. De finnes. :)

Oi! Trodde du var rundt en 18-19 år. Det er godt å høre at så "gamle" gutter/mannfolk ser på damer selvom de nærmer seg 30.

"Det er godt å høre at så "gamle" gutter/mannfolk ser på damer selvom de nærmer seg 30. "

hehe en slutter vel ikke å se på andre om en passerer 30, vel. ;)

Gjest Victoria 25

Det er ikke så enkelt å se alderen til jenter. I hvert fall ikke når dere sminker dere opp og går på byen.

Men 22-35 er fint. For ikke å snakke om 40-åringer som holder seg meget bra. De finnes. :)

ser dere etter jenter som er lyse i huden eller mørke i huden? eler spiller ikke det noen rolle?

Annonse

ShitDiddelyDo

ser dere etter jenter som er lyse i huden eller mørke i huden? eler spiller ikke det noen rolle?

Jeg ser ikke på hudfarge, lang eller kort hår, store eller små bryster, eller den slags detaljer.

Jeg ser på helheten.

Man leser langt mer i en jentes øyne enn i hennes hudfarge. For å si det sånn.

Gjest Victoria 25

Jeg ser ikke på hudfarge, lang eller kort hår, store eller små bryster, eller den slags detaljer.

Jeg ser på helheten.

Man leser langt mer i en jentes øyne enn i hennes hudfarge. For å si det sånn.

Uff,nå har jeg bobbadert deg med mange rare sp. Men takk for mange gode svar. Håper du får en fin uke.

Gjest Damen, 40

En ukjent dame ga meg komplimenter for skoene mine på gaten forleden.

Da kommenterer en forbigående mann: Kan en legge merke til skoene når man ser SÅNNE bein? Han gliser stort.

Hehe, skjørtet var ikke helt kort engang.

ShitDiddelyDo

En ukjent dame ga meg komplimenter for skoene mine på gaten forleden.

Da kommenterer en forbigående mann: Kan en legge merke til skoene når man ser SÅNNE bein? Han gliser stort.

Hehe, skjørtet var ikke helt kort engang.

Da har du nok pene ben. Eventuelt var mannen veldig full. ;)

Men skal jeg være helt ærlig er det lite som er så sexy som en 10 år eldre kvinne som er sexy og vet å vise omgivelsene at hun er det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...