Gå til innhold

I disse vårtider.../Ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Sommer05

Det ble slutt med kjeæresten min for en del månder siden. Vi hadde vært sammen lenge. Er derfor litt ute av dette med sjekking av nye gutter;)

Når man blir sammen med noen ny, er det egentlig normal å sjekke seg for kjønnsykdommer?? Dra sammen eller noe?

Eller stoler dere på deres nye partnere?

Man bruker jo sikkert kondom, men etterhver når man blir mere i fast forhold, stoler man da på sin partner?? Man kan kanskje bli lei seg, om jeg spør om noe slikt.. Men man vet jo aldri i disse tider..?

Aner ikke jeg, trenger tisp...

Jeg vil ikke ta noen sjanser, men ander ikke om man kan spørre rett ut om noe slikt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186092-i-disse-v%C3%A5rtiderny-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Blir ikke sur hvis dama ber meg sjekke legemet for rusk. Det er helt greit og egentlig ganske fornuftig.

Men slik tingenes tilstand er nå er det ingen fare for at jeg har noe rusk, så spør hun svarer jeg det. Vil hun likevel at jeg skal sjekke meg løper jeg naturligvis til legen, og jeg forstår i så fall at hun føler det sånn.

Blir ikke sur hvis dama ber meg sjekke legemet for rusk. Det er helt greit og egentlig ganske fornuftig.

Men slik tingenes tilstand er nå er det ingen fare for at jeg har noe rusk, så spør hun svarer jeg det. Vil hun likevel at jeg skal sjekke meg løper jeg naturligvis til legen, og jeg forstår i så fall at hun føler det sånn.

Ok! Godt å høre...

Jeg vil jo som sagt ikke ta noen sjanser!!

:)

Ops, der kom nicket mitt. Jaja, det går bra:) Hehe.

Men takk for svar ja!!:)

Ikke at det spiller noen rolle, men jeg har ikke ny kjæreste nå!

Bare tenkte å spørre lissom:)

ShitDiddelyDo

Ikke at det spiller noen rolle, men jeg har ikke ny kjæreste nå!

Bare tenkte å spørre lissom:)

Hehe, sånn går det når man forsøker seg på nickskifte. :)

Men som du sier: I disse tider tror jeg ikke du finner så jævla mange gutter som føler seg snurt dersom du vil at de skal ta en tur til legen før dere har ubeskyttet sex.

Egentlig burde alle sjekke seg i ny og ne, forutsatt at en har hatt sex. Det koster så lite, og er man først hos legen er det fort gjort.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...