Gå til innhold

Jeg og samboer og hans single kompis

Anbefalte innlegg

Gjest matt nå

Drar han på ferie med gutta hvor de andre kjøper sex.... Dèt ville jeg aldri funnet meg i!

Det er vel hovedsakelig en som kjøper sex da, de andre er vel litt mer tilbakeholdne, men målet er jo å se på/sjekke damer for de fleste virker det som ja.

Det at han forteller meg om det tyder jo på at han selv har rent mel da, ellers hadde han vel hatt "vett" på å ikke si noe.

Hvordan kan jeg hindre ham da? Fordi du har så håpløse venner får du ikke dra på guttetur liksom?

Fortsetter under...

Det er vel hovedsakelig en som kjøper sex da, de andre er vel litt mer tilbakeholdne, men målet er jo å se på/sjekke damer for de fleste virker det som ja.

Det at han forteller meg om det tyder jo på at han selv har rent mel da, ellers hadde han vel hatt "vett" på å ikke si noe.

Hvordan kan jeg hindre ham da? Fordi du har så håpløse venner får du ikke dra på guttetur liksom?

Kanskje han ikke selv mener de er så håpløse?

Og det er vel heller ikke så normalt at ikke-single menn drar på sjekketur. Man trenger jo ikke sjekke fordi man skal på guttetur.

Dr. Frankenstein

Uskyldig og uskyldig. Den ene kompisen (den eneste med kone) har vært utro 3 ganger. De andre har som mål for hver bytur og få seg fitte.. (fitte er fitte).

Når de er på turer i utlandet, kjøper de horer og besøker bordeller... Kan ikke si jeg liker å slippe ham med på disse turene, selv om jeg stoler på at han ikke gjør noe galt selv.. egentlig..

Det hele avhenger av hvor tøff kjæresten din er. Slik du beskriver kompisene hans kan jeg godt tenke meg at de synes han er feig, svak og pinglete hvis han ikke deltar i deres aktiviteter hva damer og horer angår. Det krever sin mann for å stå i mot et slikt gruppepress. Stilt overfor valget mellom kjæreste og det å forsvare sin mandighet overfor "kompiser", skal det litt til for å trosse "kompisene". Men du vet jo selv best hva slags mann kjæresten din er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...