Gå til innhold

stimuli av g-punkt og rare reaksjoner.

Anbefalte innlegg

Hei. Med min siste partner opplever jeg å få g-punktet stimulert. Dette gir meg nytelse, men fører også til at jeg av og til bryter ut i kraftig gråt. Jeg snakker tårer, snørr og hulking: kort sagt full pakke. Før trodde vi at dette kunne henge sammen med menssyklusen min, men denne teorien er nå forkastet. Jeg opplever det veldig vanskelig at jeg reagerer på denne måten. Partneren min spør hva han kan gjøre for å hjelpe, men det er veldig vanskelig for meg å svare på når jeg ikke selv skjønner hva som skjer. Jeg er redd for at dette skal ødelegge sexlivet mitt, kjenner at jeg får hemninger av det. Når jeg blir angrepet av en slik gråtetokt, gjør det meg trist og jeg føler meg tom innvendig. Sist det skjedde ble jeg sint og oppgitt over meg selv og hele neste dag ble ødelagt av en utrolig tristhetsfølelse.Jeg er som sagt redd for hvordan dette påvirker sexlivet mitt, og er også ganske skremt over at det faktisk har påvirket dagliglivet mitt. Har prøvt å lete på nett for å finne stoff jeg kan relatere meg til, men det viser seg å være vanskelig. Hva skjer med meg? Hvorfor? Kan jeg unngå det uten at sexlivet mitt må lide? Dette er noen av mange spørsmål jeg leter etter svar på. -Takknemlig for all hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186160-stimuli-av-g-punkt-og-rare-reaksjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramina

jeg er klar over at vi kan kutte ut g-punktet og konsentrere oss om andre områder, men det løser ikke problemet mitt.

Det er jo for mange ganske vanlig at en blir noe "rar" når man får orgasme.

Svært mange feller en og annen tåre etterpå, og de fleste skjønner vel ikke hvorfor.

Hva om dere prøver å ufarliggjøre det da?

La følelsene få fritt spillerom. Snakk om det på forhånd og få mannen din til å skjønne at han ikke gjør noe feil.

Om du selv klarer å fortsette da selvsakt, og ikke gråter så mye at det ikke lar seg gjøre :)

Kanskje ved å ufarliggjøre det så vil ting roe seg etterhvert.

Er jo veldig synd at dere skal måtte innskrenke samlivet pga. ting som egentlig ikke er grunn nok til det.

Vet ikke hvorfor du har det sånn.

Kanskje her du noe innombords som får utløp når en bli så "myk" som man blir under god sex?

Det er jo for mange ganske vanlig at en blir noe "rar" når man får orgasme.

Svært mange feller en og annen tåre etterpå, og de fleste skjønner vel ikke hvorfor.

Hva om dere prøver å ufarliggjøre det da?

La følelsene få fritt spillerom. Snakk om det på forhånd og få mannen din til å skjønne at han ikke gjør noe feil.

Om du selv klarer å fortsette da selvsakt, og ikke gråter så mye at det ikke lar seg gjøre :)

Kanskje ved å ufarliggjøre det så vil ting roe seg etterhvert.

Er jo veldig synd at dere skal måtte innskrenke samlivet pga. ting som egentlig ikke er grunn nok til det.

Vet ikke hvorfor du har det sånn.

Kanskje her du noe innombords som får utløp når en bli så "myk" som man blir under god sex?

Når dette skjer så klarer jeg ikke fortsette. Det er heller ikke noe som skjer i forbindelse med at jeg kjenner oragasmen bygge seg opp, så langt kommer jeg ikke da.

-takknemlig for innspill

Annonse

Gjest aaldert

Når dette skjer så klarer jeg ikke fortsette. Det er heller ikke noe som skjer i forbindelse med at jeg kjenner oragasmen bygge seg opp, så langt kommer jeg ikke da.

-takknemlig for innspill

Kan være dette er din måte å vise følelser på når du først får orgasmen(G punkt)Kan være du er så lykkelig at du brister ut i tårer. Vet jo at alle mennesker er forskjellig. Jeg for min del tror ikke det er psykisk. Så lenge du nyter det som skjer.

Gro Isachsen, Sexolog

Jeg har fått dette spørsmålet flere ganger, både fra kvinner og menn som opplever det samme som deg.

Det kan være mange årsaker til tristhetsfølelsen din. Det kan for eksempel være at du ikke tillater deg selv å nyte og at du får dårlig samvittighet, noe som igjen utløser en gråtetokt, når du først gjør det.

En annen mulighet er at sexen utløser hormoner som gjør deg nedstemt. Hormonbalansen for visse typer hormeoner er helt annerledes under elskov enn ellers. Her gjenstår mye forskning.

Jeg har også møtt de som hevder de gråter av glede når de har den innerste, deiligste sexen som er mulig å få med seg. Er det den sistnevnte årsaken som stemmer for deg, kan du best snu det hele ved å se på din gråt som et kompliment til mannen som gir deg slike opplevelser og at du ser på det som positivt å kunne tømme hele reservouaret av følelser i noen komprimerte minutter.

Det er mulig du kunne fått hjelp av en fagperson til å finne ut av problemet. Du bør da prøve å finne ut om det er en spesiell opptakt til at gråten utløses og ut i fra situasjonen analysere mulige årsaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...