Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lillemeg18
Skrevet

Hadde "sex" første gang da jeg vart 14. Jeg var sent ute med å få menstruasjon, og det var svært vondt når han prøvde å komme inn i meg. Så det gikk ikke. Nå, fire år etter, har jeg fortsatt litt "skrekk" for at det gjør vondt. (har ikke prøvd å hatt sex etter)Jeg synes jeg kjennes veldig trang ut, og er redd for at det ikke går. Har en super kjæreste nå, som jeg har lyst til å ha sex med, men jeg er redd for at jeg er for trang rett og slett.. noen som har noen lignende historier? går det an å være for trang?

Gjest solskinn_23
Skrevet

jeg var også veldig trang første gang,men det gikk. Det var veldig vondt og vi brukte 3 kvelder på å få det til for jeg hadde så vondt,men det gikk til slutt. Synes faktisk ridestillingen var den beste å bryte hinna med for da kan enn selv betemme hvor fort frem enn skla gå og ta litt pauser innimellom når det blir veldig vondt.

Lykke til!

Skrevet

1.bud - slapp helt av når du gjør det...mange anspenner seg sånn av visse psykiske årsaker, at de spenner muskler i underlivet, ofte ubevisst.

i tillegg er det viktig at du er våt eller dere bruker glidekrem, så går det mye bedre, vettu. om du tilfeldigvis føler deg rar om å bruke glidemiddel, så sex det opp med å bruke en med smak som du kan smake litt på kjæresten din, for så ha sex videre.

ingen problemer, bare utfordringer!!

lykke til

Skrevet

Ei venninne av meg var veldig bekymret for det å være for trang. Vi hadde sex og hun var forsåvidt ganske trang. Likevel gikk det helt greit. Selv om hun var våt hjalp det veldig mye med glidekrem. Jeg tror ikke det er kombinasjonen størrelse på penis/hvor trang hun er som kan være problemet, men det å være vanskelig å komme forbi det trangeste punktet. Det er her glidekremen kommer inn. Ellers er vel det viktigste å være trygge på værandre og ha god tid :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...