skytten79 Skrevet 9. februar 2001 Skrevet 9. februar 2001 jeg lurer på om det går an å ta cla samtidig som man tar p-piller?ødelegger cla effekten av p-piller? takk hilsen skytten79 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 10. februar 2001 Skrevet 10. februar 2001 Beklager, men hva er cla? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 10. februar 2001 Skrevet 10. februar 2001 Beklager, men hva er cla? 0 Siter
skytten79 Skrevet 11. februar 2001 Forfatter Skrevet 11. februar 2001 Beklager, men hva er cla? CLA er kapsler med solsikkeolje og kromnikotinat, som skal være bra for kroppen og skal liksom gjøre fett om til muskler!! 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 CLA er kapsler med solsikkeolje og kromnikotinat, som skal være bra for kroppen og skal liksom gjøre fett om til muskler!! Det er kun en ting som kan gjøre 'fett om til muskler', nemlig trening. Det finnes ingen gjenveier. (Doping kanskje unntatt). Jeg kan ikke forestille meg at det kan ha innvirkning på p-pillens effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.