Gå til innhold

kjærsten min har begynnt å bole.

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp jeg er redd

hjelp meg. Hva skal jeg gjøre...? Jeg fant ut i helgen at kjærsten min har begynnt på anabole steroider. Dette er noe jeg er veldig i mot og det vet han. Jeg fant det ut på lørdagsmorgenen. Det lå en bag i baksetet i bilen min som jeg ikke kjennte til og jeg kikket oppi den og fant en del sprøyter og tabbeletter som man tar når man boler. Senere på kvelden spurte jeg han om det var han sitt og han sa nei,men jeg trodde ikke helt på han. I går hadde han besøk av en kammerat som boler og jeg overhørte en samtale mellom de. Den gikk bla ut på hvordan han skulle lure meg til å tro at han trente dobbelt så mye som før osv. Dette plager meg veldig. Jeg jobber i nordsjøen så jeg er ute 2 uker om gangen og hjemme 4 uker.Når jeg er hjemme er jeg treningsinstruktør på Spenst her og det er der kjærsten min også trener. Det jeg er redd for er hva han gjør når jeg er borte. Noen som har noe erfaring fra dette? Jeg vil ha en kjærste som biler,men jeg er veldig glad i han. Vi har vært sammen i nesten 4 år. Nå er jeg 24 og han 26.

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• Prozak

10

• IngenLurerDenneGutten

4

• Lillemus

2

ShitDiddelyDo

Du har vel strengt tatt ikke så mye du skulle ha sagt. Det er han sin kropp, det han gjør er hundre prosent lovlig, og hva skadevirkninger angår er alkohol langt farligere. Uten at det sier all verden siden alkohol er skadelig.

Be han sette seg inn i det han gjør så han kan gjøre det mest mulig korrekt og dermed helt eller delvis slippe uønskede bivirkninger.

Gjest IndiaG

Du har vel strengt tatt ikke så mye du skulle ha sagt. Det er han sin kropp, det han gjør er hundre prosent lovlig, og hva skadevirkninger angår er alkohol langt farligere. Uten at det sier all verden siden alkohol er skadelig.

Be han sette seg inn i det han gjør så han kan gjøre det mest mulig korrekt og dermed helt eller delvis slippe uønskede bivirkninger.

Sier en som selv er boler.

Så klart hum har noe hun skulle ha sagt. Det går bare ikke utover hans kropp, det går også utover den psykiske delen, og det vil hun merke. GARANTERT!!!!

Jeg var sammen med en som bolet seg...et rent h.....

Og va med respekt for hverandre???

Hadde satt et ultimatum....

Annonse

ShitDiddelyDo

Så klart hum har noe hun skulle ha sagt. Det går bare ikke utover hans kropp, det går også utover den psykiske delen, og det vil hun merke. GARANTERT!!!!

Jeg var sammen med en som bolet seg...et rent h.....

Og va med respekt for hverandre???

Hadde satt et ultimatum....

Det er overhodet ikke garantert. Det er ikke sånn at alle som bruker steroider opplever psykiske bivirkninger.

Jeg gidder ikke å kjøre noen leksjon her, men søk på nettet og les.

Det er da vel ikke lovlig med anabole?

Gjest Ugga Bugga

Han hadde ikke vært helt min type, for å si det sånn. Vel, du kan jo ta en prat med ham. Si at han ihvertfall ikke trenger bole seg for din skyld. Spør ham hvorfor han gjør det. Og informer ham om at det han driver med kan ha fysiske og psykiske skadevirkninger.

Annonse

ShitDiddelyDo

Ok, da lærte jeg noe nytt i dag også.

Men det burde iallefall vært forbudt.

Hvorfor det?

Både alkohol og røyk og feit mat er bevist langt mer skadelig enn steroider.

De burde derimot kommet med en bruksanvisning slik at idiotene slapp å ødelegge seg. Men idioter ødelegger seg også på alkohol og McDonalds hver eneste dag.

For øvrig mener jeg og huske at forbud mot doping var oppe under høring på Stortinget i fjor sommer, men det ble visst nedstemt.

Gjest hjelp jeg er redd

Når du skriver at boling ikke er farlig tar du ganske feil. Jeg vet at det er farlig. Har snakket med broren mon om det og haner lege og vet hva han snakker om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...