Gå til innhold

Forventer jeg for mye?

Anbefalte innlegg

Gjest please, si at jeg gjør det

Fy f..n, du er ganske heldig! Vet ikke hva det er som er galt med magefølelsen, men dere har det nå temmelig bra sammen høres det ut som;)

Hehe, ja ikke sant? Fasaden lurer ofte...

Det er ikke noe galt med ham, for han er drømmemannen, med stor D altså, men den magefølelsen....Må få sparket den vekk ;)

Kanskje jeg bare er for bortskjemt, og er blitt vant til noe bra, og når en del av det forsvinner, så vil jeg ha det tilbake...

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Clue1365380406

3

• org

2

• Babette

1

• skorpionfisken

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest please, si at jeg gjør det

Ok, så kranglin er problemet? Gjør noe med det da. Snakk om hvorfor dere kfrangler, hva dere kan gjøre for å unngå det, eller måter å diskutere tingene på som ikke blir krangling.

Krangling er VELDIG ødeleggende.

Men hva gjør med det? Hvordan bryte den onde sirkelen?

Som jeg skrev til Clue:

Vi krangler rett og slett fordi er veldig forskjellige. Opp igjennom disse årene har vi blitt veldig godt kjent med hverandre, og vet hverandres svakheter og sterke sider.. Og vi er ofte uenige, nettopp pga det at vi har ulike meninger om forskjellige ting. Vi har ikke funnet ut hvordan vi skal løse de, for vi kan ikke forandre personligheter for at vi skal være sammen heller.

Vet man skal gi og ta, OG ofre i et forhold, men når et par ting krasjer veldig mye, hva gjøre med det?

Gjest klarissa

Men hva gjør med det? Hvordan bryte den onde sirkelen?

Som jeg skrev til Clue:

Vi krangler rett og slett fordi er veldig forskjellige. Opp igjennom disse årene har vi blitt veldig godt kjent med hverandre, og vet hverandres svakheter og sterke sider.. Og vi er ofte uenige, nettopp pga det at vi har ulike meninger om forskjellige ting. Vi har ikke funnet ut hvordan vi skal løse de, for vi kan ikke forandre personligheter for at vi skal være sammen heller.

Vet man skal gi og ta, OG ofre i et forhold, men når et par ting krasjer veldig mye, hva gjøre med det?

Hva er det som krasjer da? Kan du komme med eksempler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...