Gå til innhold

Han rydder ikke rommet sitt

Anbefalte innlegg

Gjest sliten frue

Nei, jeg har ikke postet innlegget i feil forum.... Jeg gjør alt husarbeidet, men ønsker at mannen min støvsuger og rydder "sitt rom". Nå ligger det store grå støvdotter under skrivebordet, og bosset renner over. Hvordan kan jeg få ham til å gjøre noe? Han sluntrer også unna oppgavene han har ute (plenklipping). Jeg kan da ikke gjøre alt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186293-han-rydder-ikke-rommet-sitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• mil1365380270

3

• mrxx

2

• petter smart

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest klarissa

Så lenge det er hans rom, har du vel ingen ting med hvordan det ser ut der. Du kan ønske at han vasker og rydder, men det er da opp til ham, hvis det er avtalen dere har.

Det er vel DERES hus, så å kunne forvente at han vasker rommet "sitt" er vel ikke for mye akkurat.

Annonse

Gjest klarissa

Men det er jo ikke hun som skal bestemme når eller hvordan det skal vaskes? Hennes måte er ikke mer riktig enn andres.

Hvis hennes måte er å holde det noenlunde rent og luktfritt, dvs ikke vakse hver dag eller uke, men ved vanlig behov, så jo. Tipper hans måte er å la det gro ned, og det er hvertfall ikke rett. Vanlig skal vi kalle det folkeskikk (feil ord) bør vel gjelde, eller?

Du synes ikke det er greit at rommer blir en svinesti?

Er helt enig i at om en person i et hus skal ha det plettfritt og nyvakset HELE tiden, så kan ikke denne kreve av de andre å være med på det, men å la et rom gro ned er ikke greit da.

Gjest rosa 73

Herregud, jeg trodde det var din 14 år gamle sønn du snakket om jeg!

Det går da ikke an å ha en mann som oppfører seg som en unge? (Men jo kjenner jo igjen situasjonen, om ikke så ekstremt som i ditt tilfelle...)

Du må gi klar beskjed! Det gjør jeg hjemme i allefall. Finner meg ikke i å ta møkka etter andre voksne folk! Nekt han sex før han får skikk på husarbeidet!

Annonse

Gjest sliten frue

Det går da ikke an å ha en mann som oppfører seg som en unge? (Men jo kjenner jo igjen situasjonen, om ikke så ekstremt som i ditt tilfelle...)

Du må gi klar beskjed! Det gjør jeg hjemme i allefall. Finner meg ikke i å ta møkka etter andre voksne folk! Nekt han sex før han får skikk på husarbeidet!

Det nytter ikke å gi beskjed; det er derfor jeg blir så frustrert. Og nekte ham sex? Han er ikke så interessert i sex skal jeg si deg.

skorpionfisken

Det er ikke alltid sexnekt er effektivt.

Hos noen er det faktisk sånn at kvinna er den mest aktive på den fronten, spesielt gjelder det vel oss kvinner rundt 40.

Skulle jeg nekte sex ville jeg jo nekte meg selv en gode jeg ikke vil gå glipp av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...