Gå til innhold

Han rydder ikke rommet sitt

Anbefalte innlegg

Gjest klarissa

Ja, det er umodent. Mener ikke å nekte sex hvis hun faktisk har lyst på ham. Men si fra om _hvorfor_ hun ikke har lyst på ham (for det kan hun vel ikke ha??;)

Hvorfor dro du inn sex? Det var vel HAN som hadde lite lyst i dette tifellet...

SEX var nok ikke en del av problemet her, DU som dro inn det... Det hun bør gjøre er å fortelle ham hva hun synes han bør gjøre, ikke noe som har med sex å gjøre.. Høres nesten ut som du drar inn egne problemer her?

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• mil1365380270

3

• mrxx

2

• petter smart

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest klarissa

"man kjenner vel den man blir sammen med litt, eller? "

Jo, men ting skjer i løpet av et langt liv sammen. Mange menn har f eks blitt kjæreste med en dame som mer enn gjerne har sex titt og ofte, for så å oppleve at det avtar etterhvert, særlig hvis man får barn.

Og han jo ha sider som kommer frem først etterhvert, f eks fordi han sliter mer på jobben eller hva vet jeg.

Eller at man har sine sider som bare er sjarmerende til å begyunne med, og så blir de ikke så sjarmerende når hverdagen innhenter en etc etc.

Det jeg tror er vanlig, som jeg sikkert får pepper for, er at i begynnelsen så gjør dama mer enn gjerne alt for mannen med stor M. Så kommer hverdagen, mannen er blitt bortskjemt, dama lei, og DA skal han plutselig begynne å gjøre ting han er vant til å slippe. DA blir det bråk...

Man er nødt til å legge grunnlaget med en gang.

Gjest rosa 73

Hvorfor dro du inn sex? Det var vel HAN som hadde lite lyst i dette tifellet...

SEX var nok ikke en del av problemet her, DU som dro inn det... Det hun bør gjøre er å fortelle ham hva hun synes han bør gjøre, ikke noe som har med sex å gjøre.. Høres nesten ut som du drar inn egne problemer her?

Drar inn egne problemer...?

Det er greit å prøve seg som hobbypsykolog, men slapp litt av da;) Mannen min er "godt oppdratt" når det gjelder husarbeid så han trenger jeg ikke nekte noe som helst.

Og glem det med sex`en da... Det var ment som en spøk, sette ting litt på spissen...?

Gjest klarissa

Drar inn egne problemer...?

Det er greit å prøve seg som hobbypsykolog, men slapp litt av da;) Mannen min er "godt oppdratt" når det gjelder husarbeid så han trenger jeg ikke nekte noe som helst.

Og glem det med sex`en da... Det var ment som en spøk, sette ting litt på spissen...?

Får bare så gåsehud av folk som tydeligvis ikke liker sex, men bruker det som et pressmiddel mot mannen. Slikt er så dårlig gjort, og vitner om et elendig (eller umodent) forhold.

petter smart

Hvis hennes måte er å holde det noenlunde rent og luktfritt, dvs ikke vakse hver dag eller uke, men ved vanlig behov, så jo. Tipper hans måte er å la det gro ned, og det er hvertfall ikke rett. Vanlig skal vi kalle det folkeskikk (feil ord) bør vel gjelde, eller?

Du synes ikke det er greit at rommer blir en svinesti?

Er helt enig i at om en person i et hus skal ha det plettfritt og nyvakset HELE tiden, så kan ikke denne kreve av de andre å være med på det, men å la et rom gro ned er ikke greit da.

Selvfølgelig synes jeg ikke det er rett. Han er sikkert en gris og han burde ryddet og vasket oftere. I alle fall innenfor et visst minimum, selv om det kanskje er mindre enn hun ønsker.

Dessverre tror jeg ikke det er mye å gjøre noe med. Voksne menn forandrer seg sjelden.

Annonse

Gjest Elextra

Hva med resten av huset da, bidrar han der?

I såfall ville jeg ikke reagert noe særlig på at rommet hans grodde igjen.

En annen sak er om du tar resten av huset, mens han har lovet å ta dette ene rommet... (men i såfall ville jeg nok ergret meg mer over at jeg måtte ta resten av huset enn at han ikke tok dette ene rommet).

Gjest sliten frue

Hva med resten av huset da, bidrar han der?

I såfall ville jeg ikke reagert noe særlig på at rommet hans grodde igjen.

En annen sak er om du tar resten av huset, mens han har lovet å ta dette ene rommet... (men i såfall ville jeg nok ergret meg mer over at jeg måtte ta resten av huset enn at han ikke tok dette ene rommet).

Jeg gjør husarbeidet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...