Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært sammen med typen i 2.5 år nå og jeg får bare ikke noen orgasme..han får det med en gang.. ca ti min etter at han har puttet den inn i kjeden min.. jeg begynner og bli litt lei.. er det noen som kan komme med noen tips til meg om hva jeg kan gjøre med dette ? takk på forhånd.. :0) klem en som begynner og bli irritert..

Gjest lizzt
Skrevet

Jeg bare lurte på om det å "putte den inn" var alt han gjorde med deg? I så fall har både han og du temmelig mye å ta tak i... Mange, kanskje de fleste kvinner får ikke orgasme bare ved vagial stimulering, man må stimulere klitoris i tillegg. Fortell om hva dere gjør da, bortsett fra "ut og inn"?

Skrevet

ok: for det første er det ikke så rart at du ikke får orgasme hvis han begrenser det til ti minutter hver gang. dessuten leste jeg et annet innlegg fra deg, og jeg må bare si at min overbevisning blir kun større: hør på vennene dine:)

for en type...bare pc og kjipt sexliv. uff.

Gjest vascodagama
Skrevet

"inn i kjeden min"...

Sykkelkjeden??

Gjest aaldert
Skrevet

Jeg bare lurte på om det å "putte den inn" var alt han gjorde med deg? I så fall har både han og du temmelig mye å ta tak i... Mange, kanskje de fleste kvinner får ikke orgasme bare ved vagial stimulering, man må stimulere klitoris i tillegg. Fortell om hva dere gjør da, bortsett fra "ut og inn"?

Vel, etter min mening er det jo noe dere kan prate om. Ta en helg bort? Prate sammen? Om hva som tenner deg, hva du eventuellt har lyst til også videre! For meg høres det ut som kjæresten din sliter med å komme for tidelig. Kanskje du burde tilfredstille ham før dere hadde sex? Det gjør jo da at han holder ut lenger etterpå!

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg blir så oppgitt over innlegg som omhandler slike egoister - desverre vil jeg kalle det det - som typen din her.

De aller, aller, aller færreste kvinner får orgasme av inn/ut metoden, og da iallefall ikke etter ti minutter.

Kvinner må gjerne stimuleres på klitoris før, etter, i tillegg.

Det kan typen din gjøre med munn/tunge før samleie, fingrene før/under samleie, eller du kan selvsakt gjøre det selv under samleie.

Men på ti minutter har du jo litt dårlig tid da, ikke alle som får til det.

Typen din virker som et lite og dårlig sexuellt vesen, som etter to og et halvt år fremdeles tror samleie er ut/inn til han kommer.

Forkastelig, usj, æsj, sier jeg bare.

Nei, jeg er enig med deg, jeg hadde aldri holdt ut i så lang tid før jeg sprakk.

Så, enten bytter du ham ut med et bedre sexuellt vesen, du vet selv best om andre sider av ham om det da er verdt det.

Du kan ta ansvar for din egen orgasme, bruke fingre/hånd selv under samleie og "forlange" at typen lærer seg litt selvkontroll slik at han holder ut lenger.

Eller du kan "forlange" at han får deg til orgasme før samleie slik at du er tilfredsstilt sånn sett før han kommer.

I normale fall ville jeg aldri brukt ordet "forlange" men med en type som dette som etter to og et halvt år fremdeles driver ut/inn i ti minutter fortjenes det ikke annet ord.

Sorry.

Lykke til, vær forsiktig med neven når du slår den i bordet

;)

Gjest til kezz
Skrevet

Hvor gammel er du? For meg tok det flere år før jeg fikk orgasme under samleie! Jeg var nok nærmere de 30. Kanskje du kan røre deg selv? (Jeg klarer altså ikke det....)

Gjest jag bara undrar
Skrevet

Jeg blir så oppgitt over innlegg som omhandler slike egoister - desverre vil jeg kalle det det - som typen din her.

De aller, aller, aller færreste kvinner får orgasme av inn/ut metoden, og da iallefall ikke etter ti minutter.

Kvinner må gjerne stimuleres på klitoris før, etter, i tillegg.

Det kan typen din gjøre med munn/tunge før samleie, fingrene før/under samleie, eller du kan selvsakt gjøre det selv under samleie.

Men på ti minutter har du jo litt dårlig tid da, ikke alle som får til det.

Typen din virker som et lite og dårlig sexuellt vesen, som etter to og et halvt år fremdeles tror samleie er ut/inn til han kommer.

Forkastelig, usj, æsj, sier jeg bare.

Nei, jeg er enig med deg, jeg hadde aldri holdt ut i så lang tid før jeg sprakk.

Så, enten bytter du ham ut med et bedre sexuellt vesen, du vet selv best om andre sider av ham om det da er verdt det.

Du kan ta ansvar for din egen orgasme, bruke fingre/hånd selv under samleie og "forlange" at typen lærer seg litt selvkontroll slik at han holder ut lenger.

Eller du kan "forlange" at han får deg til orgasme før samleie slik at du er tilfredsstilt sånn sett før han kommer.

I normale fall ville jeg aldri brukt ordet "forlange" men med en type som dette som etter to og et halvt år fremdeles driver ut/inn i ti minutter fortjenes det ikke annet ord.

Sorry.

Lykke til, vær forsiktig med neven når du slår den i bordet

;)

Er 10 minutters samleie KORT tid? Eller mener du at det er altfor lite, når han ikke gjør andre ting i tillegg?

Gjest Ramina
Skrevet

Er 10 minutters samleie KORT tid? Eller mener du at det er altfor lite, når han ikke gjør andre ting i tillegg?

Det kommer litt ann på.

Det kan være meget tilfredsstillende å ha en og annen "kjappis" innimellom, og de varer vel kanskje ikke allid over ti minutter :)

Da mener jeg at det er en forutsetning at man utenom det har et sexliv som inneholder lengre samleier, spennende samleier, gode samleier...noe jeg ikke fikk forståelsen av at vedkommende som skrev hadde.

En kjappis på fem og ti minutter kan altså være alfa omega det, men ikke så lenge det er kjappiser uten at kvinnen får noe ut av det, hver gang i to år.

Sex er heller ikke bare samleie, eller penetrering. En kan holde på i en halvtime med munnsex, stimuleringer av hender, fingre, kyssing osv. og så varer selve penetreringen i bare syv minutter.

Det vil jeg kalle et bra samleie alikavel, siden begge parter har kost seg og fått masse stimuli i lang tid før penetreringen.

Eller man kan kose litt og ha penetrering i en time og man kan også kalle det et bra samleie. Om man varierer stilling, koseprater litt ol.

Poenget er at samleie foregår på en måte som gir begge parter tilfredsstillelse, og desverre så var ikke dette tilfelle for vedkommende som skrev innlegget.

Skrevet

Lurer på om du klarer å gi deg selv orgasme? I tilfelle kan du jo forklare han hvordan du gjør det. Forklar han hvor klitoris er, tror det er viktig for oss jenter at det vet det, letter for å få orgasme da;)

Gjest jag bara undrade
Skrevet

Det kommer litt ann på.

Det kan være meget tilfredsstillende å ha en og annen "kjappis" innimellom, og de varer vel kanskje ikke allid over ti minutter :)

Da mener jeg at det er en forutsetning at man utenom det har et sexliv som inneholder lengre samleier, spennende samleier, gode samleier...noe jeg ikke fikk forståelsen av at vedkommende som skrev hadde.

En kjappis på fem og ti minutter kan altså være alfa omega det, men ikke så lenge det er kjappiser uten at kvinnen får noe ut av det, hver gang i to år.

Sex er heller ikke bare samleie, eller penetrering. En kan holde på i en halvtime med munnsex, stimuleringer av hender, fingre, kyssing osv. og så varer selve penetreringen i bare syv minutter.

Det vil jeg kalle et bra samleie alikavel, siden begge parter har kost seg og fått masse stimuli i lang tid før penetreringen.

Eller man kan kose litt og ha penetrering i en time og man kan også kalle det et bra samleie. Om man varierer stilling, koseprater litt ol.

Poenget er at samleie foregår på en måte som gir begge parter tilfredsstillelse, og desverre så var ikke dette tilfelle for vedkommende som skrev innlegget.

"Sex er heller ikke bare samleie, eller penetrering. En kan holde på i en halvtime med munnsex, stimuleringer av hender, fingre, kyssing osv. og så varer selve penetreringen i bare syv minutter."

*phiew* Takk for at du sa det der... Hehe :-P

Gjest Ramina
Skrevet

"Sex er heller ikke bare samleie, eller penetrering. En kan holde på i en halvtime med munnsex, stimuleringer av hender, fingre, kyssing osv. og så varer selve penetreringen i bare syv minutter."

*phiew* Takk for at du sa det der... Hehe :-P

*ler*

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...