Gå til innhold

20 år og jomfru.

Anbefalte innlegg

Gjest ung og uerfaren
Skrevet

Jeg er ei 20 år gammel jente, som fortsatt er jomfru. Har aldri hatt et fast forhold, det har bare blitt med flørting +++

Venninnene mine er alle seksuelt aktive, og det blir ofte mange spøker og samtaleemner om dette temaet på div.vors. og jentekvelder.

Jeg har begynt å føle veldig på dette, og blir veldig følsom når det kommer til snakk om sex. Har ingen problemer med å komme i kontakt med gutter, heller tvert i mot - og har blitt sjekket opp et par ganger for mye av overivrige gutter ute på by'n som vil alt for mye.

Selv om jeg vet at det ikke er unormalt å være 20 år og jomfru, er det blitt et problem for meg, og jeg blir redd/ engstelig for å gå lenger med gutter. Er redd for negative reaksjoner på hvorfor jeg er jomfru... selv om saken jo bare er den at jeg vil ha sex med en jeg virkelig er glad i.

Huff - føler dette bare ble masse vas. Men, blir kjempeglad for innspill.

Gjest synes alle burde ventet, jeg
Skrevet

Den gutten som får være din første vil være glad, stolt og takknemlig over å få være din første. Hva han ikke vil, er å reagere negativt!

Vedder på at venninnene dine er misunnelige på deg og skulle ønske de også hadde vært jomfruer frem til de traff Den Rette. Men dette vil de kanskje aldri innrømme :)

Gjest I ett med naturen
Skrevet

Den gutten som får være din første vil være glad, stolt og takknemlig over å få være din første. Hva han ikke vil, er å reagere negativt!

Vedder på at venninnene dine er misunnelige på deg og skulle ønske de også hadde vært jomfruer frem til de traff Den Rette. Men dette vil de kanskje aldri innrømme :)

Ja..tenker det er det alle de venninnene tenker hver det går for dem. Dæven, at jeg ikke ventet med dette..

Kan være greit å vente og slikt, men naive og dumme trenger vi ikke være.

Gjest synes alle burde ventet, jeg
Skrevet

Ja..tenker det er det alle de venninnene tenker hver det går for dem. Dæven, at jeg ikke ventet med dette..

Det går fint an å få orgasme på egen hånd - og ikke rent sjelden er det letter å få det da!

Jeg vet vi er mange som har ligget med menn vi i dag ikke en gang unner et "hei". Angrer på alle unntatt han som er far til mitt barn og han som nå er min kjæreste.

Føler at jeg ikke har respektert kroppen min!

Skrevet

Når du treffer den rette mannen så vil han være glad for at du er så fornuftig at du ikke har hoppet til sengs med masse menn bare for å bli erfaren i senga - garantert.

Gjest dina2
Skrevet

den dagen du møter en gutt som du virkelig har lyst på, så kommer han til å bli stolt og føle seg virkelig beæret over at han får være den første.

Gjest Ramina
Skrevet

Du vet innerst inne at dette ikke er noe å skamme seg for.

Du har ventet med å dele/gi noe av det mest private og personlige vi har, og det kan ikke stå annet enn respekt av det.

De fleste hannkjønn, iallefall de som det er noen ryggrad på, vet å sette stor pris på dette.

De vet også å ta godt hånd om det for at du skal få en så fin første gang som mulig den gang det nå skjer.

Håper virkelig du finner en flott gutt til din første gang.

Jeg synes ikke du skal rusje ut i det, med mindre du virkelig føler deg klar, og vil dette, det kan ikke bli omgjort.

Ikke at det er noen krise å ha hatt sex liksom, men når du har vært så flink til å vente så ikke lag sprekker i "planen din".

Om noen skulle reagere negativt på dette så vet du at de slettes ikke er til å spare på, håper bare du finner det ut før du har sluppet dem til :)

Når det gjelder vennindene dines prat så kanskje du skal prøve å snu det til noe positivt.

Du kan jo suge til deg all informasjon til senere bruk ;) og smile og si mmm, ja, okey, javisst osv.

Stol på deg selv og på dine valg.

Mulig "alle" andre er fornøyde med sitt, men det skal du også være.

Skrevet

"...selv om saken jo bare er den at jeg vil ha sex med en jeg virkelig er glad i."

Hvis noen misliker den begrunnelsen for at han skal få være førstemann, er det kanskje like greit at han stikker først som sist

synes

Gjest aaldert
Skrevet

Er vel ikke unormalt å være jomfru når er 20? Jeg for min del var nok vel tidelig ute. Var 16 år når jeg var sammen med min første kjæreste. Er jo ikke dermed sakt at du ikke kan ha det godt, fordi du ikke har kjæreste! Bli kjent med deg selv, onani er helt vanlig! Og en fin måte og utforske sin egen sexualitet på. Og det at gutten tar "jomfruhinnen" er jo noe som du kan "ordne" selv. For da blir sexen med den første gutten enda deiligere! Lykke til!

Skrevet

Det er ingenting i veien med å ville vente med sex til man treffer "den rette" - selv om jeg personlig ikke kunnet hatt den holdningen til det. Men at det kan bli litt vanskelig, kanskje spesiellt for jenter, tror jeg så gjerne. Men - du er bare 20 - det er ingenting å stresse med ennå. Hvis du hadde sittet med de samme tankene i en alder av 40, så hadde det kanskje vært grunn til bekymring :-)

"................................"

Skrevet

Jeg var 22 før jeg hadde sex for første gang. Jeg ville som deg vente til jeg var helt sikker, fikk bare positive response for det.

Gjest gold 25
Skrevet

Jeg var 17 år første gang jeg hadde sex: Vi hadde vært sammen i 6 mnd før vi gjorde det. Etter 18 mnd ble det slutt. Da angret jeg på at jeg ikke var jomfru lengre for da skulle jeg ønske at jeg hadde ventet. Du skal være stolt av at du er jomfru. Ikke forhast deg. Vent til den "rette" dukker opp!

petter smart
Skrevet

Det har vært mange diskusjoner her på DOL om hvor mange sexpartnere man synes er "for mange" og hvor mange folk ville akseptert at den andre hadde. Noen sier 100, andre sier 10. Men jeg har til gode å høre noen si det er et problem med 0.

Hvilke negative reaksjoner er du redd for? Jeg kan garantere deg at så godt som alle menn vil synes det er en ære å få bli din første. De som evt ikke synes det er uansett ikke noe å samle på (om de finnes).

Jeg synes det er en veldig fin holdning du har, at du ikke har sex med hvem som helst, men venter på en du er virkelig glad i. En stadig sjeldnere egenskap.

Gjest papirtiger
Skrevet

20 er da ingen alder :)

Hadde vært litt annerledes om det var 30..

Gjest da er vi to;)
Skrevet

Jeg har det akkurat likedan: har lyst til å vente med å ha sex til jeg finner en jeg er virkelig glad i (er 19 nå), jeg vil ikke at gud og hvermann skal få ta del i noe jeg syns er såpass privat og egentlig burde være mellom to!

men når jeg gir uttrykk for dette får jeg høre ting som "du vet ikke hva du går glipp av" og "fortsetter du sånn kommer du aldri til å få deg noe" osv, men prøver å ikke bry meg så mye om det... føler meg litt alene her i verden!

Skrevet

20 er da ingen alder :)

Hadde vært litt annerledes om det var 30..

Enig der...var selv 27, og det var faktisk helt riktig (for meg). :)

Gjest lurimor
Skrevet

Jeg var 20 år og 4 mnd før første gangen min. Man bare vet det når man er skikkelig klar og det er den rette man vil dele denne første gangen med. Min var helt utrolig :)

Det har gått 3 år nå siden første gangen min, og jeg angrer ikke et sekund :)

Bare vent du :) du vil kjenne/føle det når du er klar :)MEN stress ikke med det, det skjer bare :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...