Gå til innhold

Primolut-N - noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest utsette mensen i ferien?

Jeg har fått resept på Primolut-N for å utsette mensen i forbindelse med ferien. Men usikker på om jeg skal ta de eller ei. Redd for bivirkninger... Og så vil jeg ikke klare å utsette mensen tilstrekkelig lenge siden ferien er 2 uker og jeg egentlig skal ha mensen i starten av ferien. MEd Primolut-N få forskyver jeg bare til slutten av ferien. Uff kanskje like greit å bare la være å ta tablettene og bli ferdig med mensen først som sist??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186399-primolut-n-noen-som-har-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trine20000

Jeg har brukt primolut mange ganger, og det har fungert greit. Ingen spesielle bivirkninger.. Det er en stund siden jeg brukte de nå, men mener å huske at jeg brukte de lenger enn 10 dager(?)-eller hva nå enn som anbefales-for å utsette mensen litt lenger. Det eneste som var å utsette på de pillene var at jeg fikk en aning kraftigere mnstruasjon da jeg sluttet med dem.

Jeg har brukt primolut mange ganger, og det har fungert greit. Ingen spesielle bivirkninger.. Det er en stund siden jeg brukte de nå, men mener å huske at jeg brukte de lenger enn 10 dager(?)-eller hva nå enn som anbefales-for å utsette mensen litt lenger. Det eneste som var å utsette på de pillene var at jeg fikk en aning kraftigere mnstruasjon da jeg sluttet med dem.

Jeg kan ikke bruke de lenger enn de ti dagene for jeg fikk bare et lite glass med 30 piller. 3 piller per dag = 10 dager.

Gjest trine20000

Jeg kan ikke bruke de lenger enn de ti dagene for jeg fikk bare et lite glass med 30 piller. 3 piller per dag = 10 dager.

Ah, en ting jeg glemte å si..

Hun på apoteket sa at det ikke var nødvendig å ta 3 om dagen. To holder..Fungerte for meg :)

Ah, en ting jeg glemte å si..

Hun på apoteket sa at det ikke var nødvendig å ta 3 om dagen. To holder..Fungerte for meg :)

Det visste jeg ikke. Takk for tips! Får gruble litt til. Bare håpe at jeg ikke blir gående med PMS i hele ferien da...

Annonse

Jeg har prøvd det en gang, og ble helt tullerusk. Svimmel og rar, følte meg dopa. Orket ingenting av helgesexen som var årsaken til at jeg tok det.

Skjebnens ironi. Men jeg er veldig følsom overfor medisiner og gifter og den slags.

For et normalt menneske går det antakelig bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...