Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen kan gi meg noen gode råd eller ett eller annet. Jeg er totalt i villrede om dagen. Jeg møtte en fyr for noen måneder siden. Han er 10 år eldre enn meg (jeg er 22), men det merkes ikke når vi er sammen. I begynnelsen var vi sammen hver eneste dag og hadde det helt fantastisk flott sammen... Han er verdens nydeligste person på alle måter og jeg har blitt ufattelig glad i ham. Han tok initiativet til mange ting som gjorde at vi nok begge så på oss som kjærester og jeg var helt i himmelen. Så ble han syk en ukes tid, og vi så ikke så mye til hverandre (og jeg vet han var syk). Så etter det ble ting rart. Han virker ikke lenger så interessert. Når vi er sammen er han veldig interessert, men vi trffes ikke så ofte og han tar ikke det samme initiativet. Han sier at ingenting er galt og sånn, og jeg har fortalt ham om følelsene mine for ham, men ingenting hjelper. Når jeg er sammen med ham er jeg verdens lykkeligste, og han er alt jeg ønsker meg i denne verden. Jeg vet ikke; Kan det være at han ikke vet, at han synes det er dumt overfor venner at jeg er så ung eller hva? For når vi er sammen er han akkurat som før...jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, og jeg får ikke noe ut av ham som kan hjelpe meg heller. Vil ikke mase eller ta sjansen på å ødelegge noe... Jeg blir bare gal av å vente og ikke vite... Hjelp meg, venner... Takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186401-hva-gj%C3%B8r-jeg-med-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Det er alltid "farlig" å drive synsing på så tynt grunnlag, men når du ber om det så.... :-)

Kanskje det hele ble for intenst for ham. Kanskje han har blitt litt mer lunken til hele opplegget. Kanskje ditt, kanskje datt....

Uansett, noe godt tegn som lover godt for fremtiden, synes jeg ikke det er.... Varsellampen blinker her hos meg, for å si det sånn....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...