Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dr. Frankenstein

Når hunnkjønn ser på det kan det bety to ting, slik jeg har forstått det. Enten er hun tiltrukket av deg eller så synes hun du er rar. Begge deler synes å tiltrekke oppmerksomhet. Men hvordan vet du hva som er hva? Hvordan kan du vite om hun ser på deg fordi hun er tiltrukket eller fordi hun synes du er rar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186412-n%C3%A5r-hunkj%C3%B8nn-ser-p%C3%A5-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr. Frankenstein

Jeg er hunkjønn og ser på folk hele tiden, de aller færreste gangene er det fordi jeg er tiltrukket av noen eller syns de er rare. Hvorfor tror du hetrofile hunkjønn ser på hunkjønn da?

Med andre ord kan man ikke tolke noe som helst ut av at du ser på meg. Er det slik det er? At et langt blikk kan bety hva som helst og ingenting? Og jeg som trodde at folk brukte øynene som flørteredskap.

De to mulighetene du nevner er riktig, men det finnes minst en mulighet til. Det er at de kan like deg på en vanlig måte, med andre ord ikke tiltrukket av deg, men liker deg som en kollega, venn osv.

De jentene jeg jobber sammen med er veldig blide og koselig, smiler og kommer og snakker rett som det er og gir meg oppmerksomhet. Men jeg tviler sterkt på at de er tiltrukket, men heller at de liker meg som kollega og venn.

Men det er selvsagt vanskelig å skille, men er de tiltrukket tror jeg at det ekstra lille de da vil gi av seg selv vil merkes.

Dr. Frankenstein

Det er en tredje mulighet. Hun ser på deg fordi hun har som vane å se på mennesker hun møter.

Det trenger ikke å være noe seksuelt med dette, ei heller noe rart med deg.

Jeg ser på folk jeg møter jeg også.

Jeg oppfatter deg som ganske rar hvis du ser på alle du går forbi på gata. Min erfaring er at dersom folk ser på noen, er det fordi det er ett eller annet som fanger oppmerksomheten deres.

Annonse

Gjest Ramina

Synes du ser ting litt svart/hvit jeg da.

Om jeg ser på det andre kjønn kan det være forde h*n har fine øyne, fint hår, tøff jakke, osv. osv.

Jeg bør altså ikke være interessert i noe, men legger merke til en eller flere ting ved personen.

Jeg kan også se hvis personen har spesiellt rart hår, eller andre slike ting som "vekker oppsikt".

Men som et voksent menneske så unngår man jo det.

Forskjellen er : "normale" voksne mennesker ser ikke på rare personer, det er uhøflig.

Om en av det annet kjønn ser på deg så er det ant. positivt, du kan ha noe tiltrekkende, virke koselig osv.

Men det bør som sakt ikke bety et h*n er interessert i noe mer enn bare titte et sekund eller to :)

Er du i tvil så kan du gi et lite smil når du har øyekontakt, dette lille sekundet.

Kanskje tar h*n kontakt, smiler tilbake...

men ikke alle er i sjekkehumør på butikken for å si det sånn :)

ShitDiddelyDo

Jeg oppfatter deg som ganske rar hvis du ser på alle du går forbi på gata. Min erfaring er at dersom folk ser på noen, er det fordi det er ett eller annet som fanger oppmerksomheten deres.

Jeg ser ikke på alle jeg går forbi på gata, men det hender naturligvis at jeg løfter blikket når jeg møter noen. Gjør ikke du? Tror det er rimelig vanlig. Hvis ikke ser jeg rar ut eller så forsøker utrolig mange jeg møter å sjekke meg opp. Kvinner som menn.

Dr. Frankenstein

Jeg ser ikke på alle jeg går forbi på gata, men det hender naturligvis at jeg løfter blikket når jeg møter noen. Gjør ikke du? Tror det er rimelig vanlig. Hvis ikke ser jeg rar ut eller så forsøker utrolig mange jeg møter å sjekke meg opp. Kvinner som menn.

Ja, enten prøver de å sjekke deg opp eller så synets de simpelthen at du ser rar ut. Men tanken synes åpenbart ikke å virke besnærende på deg.

Det er dette morsinstinktet du bringer frem i oss kvinner, vet du. :o)

ShitDiddelyDo

Ja, enten prøver de å sjekke deg opp eller så synets de simpelthen at du ser rar ut. Men tanken synes åpenbart ikke å virke besnærende på deg.

Nei, jeg tror ikke at alle som ser på meg finner meg rar eller så attraktiv at de vil sjekke meg opp.

Tror ikke verden er så svart/hvitt.

Mary Poppins

Hehe tror det er du er som er unormal her, de fleste ser vel andre når de går forbi, altså jeg mener ikke glane, men når jeg har gått forbi en person vet jeg som regel hvordan den personen så ut.

Så det at en jente har sett på deg betyr OVERHODET ikke at hun synes du var tiltrekkende eller rar.

Annonse

ShitDiddelyDo

Hehe tror det er du er som er unormal her, de fleste ser vel andre når de går forbi, altså jeg mener ikke glane, men når jeg har gått forbi en person vet jeg som regel hvordan den personen så ut.

Så det at en jente har sett på deg betyr OVERHODET ikke at hun synes du var tiltrekkende eller rar.

Det er mulig fyren definerer det å "se" noen litt annerledes enn oss, for jeg snakker naturligvis heller ikke om å glane. :)

Dr. Frankenstein

Og det skjønte du først nå?

Jeg har lest innleggene dine, og det er garantert at hver eneste gang en kvinne ser på deg, er det utelukkende fordi du er rar og ekkel. Så dette trenger du ikke å tenke mer på. Hvis menn ser på deg er det fordi de syns du er rar de også. Sånn er det bare, ikke noe problem siden det antageligvis ikke plager deg. Det virker som du ikke er interessert i å prate eller smile til noen, og du omtaler alle fremmede kvinner som hunkjønn og fitter, så du høres ut som en serdeles rar og ekkel person, selv skrifltlig. I RL er du sikkert superekkel.

laguna1365380434

Hvis man skyldbevist skynder seg å fjærne blikket når noen ser at man ser, kan det vel skyldes at seeingen kommer av at du er rar, har flekk,hårete vorte, eller stygg bukse..;-)

Flørteblikk er dvelende, tindrende og operer gjerne sammen med smil og generelt vinnende kroppsspråk.

Når så er sagt er jeg enig i at det selvsagt finnes tusen andre grunner til å se på sine medmennesker..Kjekk sveis, ser sympatisk ut, vedkommende som ser er blid&åpen, eller hun lurer på hvor T-bane stasjonen er..?

Jeg både ser på, (og smiler til også),mange av menneskene jeg ser på min vei, uten å verken finne de spesielt underlige eller spesielt tiltrekkende..

Har dessuten ikke de fleste mennesker litt sensor på slikt?

Jeg mener i allefall å ganske fort kunne avgjøre at noen er tiltrukket av meg, og også hvis noen synes jeg er steike rar. Og det er vel lett å følge blikket og finne ut hva det er snakk om hvis kikkingen dreier seg om tannpastaflekk eller sveis og sånn..;-)

Gjest M.Angelica

He he..hvor har du dette fra? =)

Jeg liker å se på mennesker, er spennende det. For min del er det ikke noe seksuelt med det, bare artig.Gøy å se hvor forskjellige vi alle er,klesstil, personlighet etc. Men nå er jeg en nysgjerriper av natur da så :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...