Gå til innhold

g-streng kan gi betennelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Swanhild

Men det står nå altså at det er fordi mange bruker undertøy som er for lite. Kanskje fordi man føler seg slankere hvis man kan kjøpe 38 istedenfor 40?

Bruker man for trang truse av andre typer så vil vel disse kunne gi samme problemet.

Skjønner ikke hvorfor så mange som ikke liker g-streng er ute etter å gi denne et dårlig stempel? Kan ikke folk bruke det de liker, uten å måtte sverte det de ikke liker?

For meg er det KUN g-streng jeg orker gå med, men de er selvsagt i rett størrelse, og gnager ingen steder. For meg kjennes det forferdelig å gå med truser "med rompe" for den bare kryper inn i rompa mi, og DET skal jeg love deg gnager!

Gjest vaniljekjeks

Men det står nå altså at det er fordi mange bruker undertøy som er for lite. Kanskje fordi man føler seg slankere hvis man kan kjøpe 38 istedenfor 40?

Bruker man for trang truse av andre typer så vil vel disse kunne gi samme problemet.

Skjønner ikke hvorfor så mange som ikke liker g-streng er ute etter å gi denne et dårlig stempel? Kan ikke folk bruke det de liker, uten å måtte sverte det de ikke liker?

For meg er det KUN g-streng jeg orker gå med, men de er selvsagt i rett størrelse, og gnager ingen steder. For meg kjennes det forferdelig å gå med truser "med rompe" for den bare kryper inn i rompa mi, og DET skal jeg love deg gnager!

Jeg har opplevd at noen g-strenger ikke er gode å ha på, selv i rett størrelse. Men jeg er enig i at folk må bruke det de selv ønsker.

Gjest Swanhild

Jeg har opplevd at noen g-strenger ikke er gode å ha på, selv i rett størrelse. Men jeg er enig i at folk må bruke det de selv ønsker.

hehe.. ja, men det er sikkert ulikt hvor god passform ulike truser har da...

Å si at g-strenger er vonde og skadelig fordi man har prøvd en gang og ikke likte det, blir jo rett og slett dumt.

Gjest Ramina

Joda, men så kan vi få betennelser av så meget og da :)

Har brukt g-streng i mange år og aldri merket noe ubehag av noe slag.

Klarer simpelthen ikke "store" truser som kryper inn i stompen, da er det greiere at de er der fra morgenen av ;)

Men hver sin lyst da, det er jo klart.

Det er jo igrunnen logisk at ting man presser opp i skrittet kan irritere og forårsake infeksjon. Min erfaring er at string i bomull - ikke for trang - funker helt utmerket. De syntetiske med lekre blonder sparer jeg til de allikevel skal av i løpet av kort tid :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...