Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så svart/hvitt er det da ikke, SDD!

Noen jenter kikker slett ikke på pene gutter - de kikker på pene jenter. Og noen gutter kikker slett ikke på pene jenter, - men på pene gutter. Og andre igjen kikker på alle som er pene :)

Jeg kikker også på de som er rare. Kikking er gøy, gitt!

:D

Nå svarte jeg visst på noe annet enn det jeg trodde jeg svarte på. :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Han er så sussebassete atte! :o) Og er det ikke mest på dette forumet det er diskutert dette med kikking da?

Trodde du holde deg mest på sex-forumet, jeg.... *ler*

Skrevet

Trodde du holde deg mest på sex-forumet, jeg.... *ler*

Har ikke behov for å lese om det jeg nå vet du - jeg utfører jeg! ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jenter kikker på pene gutter. Gutter kikker på pene jenter. Sånn er det.

Jeg ser på alle jeg.. Jeg er en "glaner". ;p

Gjest Flystripa
Skrevet

Har ikke behov for å lese om det jeg nå vet du - jeg utfører jeg! ;o)

Heldig du! *gnukkeforbud*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå svarte jeg visst på noe annet enn det jeg trodde jeg svarte på. :)

Vi er sikkert enige =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi er sikkert enige =)

Jeg aner ikke engang hva vi er enige om nå, men siden det er det antar jeg at vi er helt enige, ja. :)

Skrevet

Da jeg var ute og kjørte pizza en gang, stod jeg foran et lyskryss i det besteborgerlige nabolaget. Nærmere bestemt krysset Stasjonsveien og Holmenkollveien, for de innvidde.

Jeg stod først og bak meg dannet det seg en liten kø. I bilen bak satt det en mann i passasjersetet. Ved siden av ham, i førersetet, satt det noe som lignet på et hunnkjønn.

Men vi var ikke alene. På vei mot fotgjengerovergangene var to av nabolagets bimboer. Jævlig sexy, om jeg skal si så selv. De tok sin tid. Ingen var i tvil om at de var sin skjønnhet særdeles bevisst.

Trafikklyset skiftet til grønt lenge før de hadde kommet over. Rypene var ikke i nærheten av å gi tegn til at de enset det. Ikke jeg heller. For jeg ble sittende og se på dem. Der de spankulerte over det som nå fungerte som en kattegang.

Jeg forstod ikke at trafikklyset hadde skiftet til grønt før de begynte å tute bak meg. Instinktivt så jeg i sladrespeilet. Det var et syn jeg ikke glemmer. Hunnkjønnet i førersetet var tydelig oppbrakt. Ut i fra mannens glis forstod jeg at hunnkjønnets oppbrakthet ikke hadde noe med ham å gjøre. Tvert i mot. Hjernen min koplet dette raskt til kjønnspolitikk. Hunkjønnet var rett og slett oppbrakt over at noen av hennes medsøstere kunne skape slik trafikkaos bare ved sitt blotte nærvær. Bare ved å spankulere over et jævla lyskryss.

Saken ble sikkert ikke noe bedre av at det var en simpel pizzasjåfør som forhindret henne fra å meie ned horene, der de gikk på rødt lys.

he-he...morsomt skrevet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...