Gå til innhold

Dama har øynene lukket...

Anbefalte innlegg

Gjest aaldert
Skrevet

En ting jeg lurer på, helst til rettet til dere jenter. Når jeg og dama mi har sex, Og kysser! Så har hun øynene lukket stort sett hele tiden. Jeg er for pysete til å spørre henne om hvorfor. Sitter med følelsen av at hun "fantaserer" om andre gutter. Er vel dumt av meg det. Fordi det tross alt er meg hun har sex med...Men fortsatt så gnager det inni meg. Vel, er vel nødt til å spørre henne. Hva sier dere jenter?

Gjest rosa 73
Skrevet

Dessverre tror jeg det kan hende at hun fantaserer om at du var en annen, ja.... Drømmer seg litt vekk...

Trenger selvsagt ikke være det, men meget mulig. Det kan selvsagt også hende at det ikke betyr noen verdens ting...Du får spørre henne.

mil1365380270
Skrevet

Og hva tror du hun sier hvis du spør? Ikke at hun tenker på noen andre i alle fall ;-)

Slutt å gruble på det, du. Vær heller glad for at dere har det bra. Du kan ikke kontrollere hva som skjer i hodet hennes uansett.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har ofte øynene lukket, det er ikke fordi jeg fantaserer om andre!

Lettere å nyte det som skjer hvis man ikke blir forstyrret av visuelle inntrykk :)

Skrevet

Du hadde kommet til å lurt like mye på hvorfor hvis du oppdaget at hun satt der med vidåpne øyne.

Skrevet

Med tanke på ditt innlegg om sjalusi, så må du gå noen ordentlige runder med deg selv.

Den dama blir ikke lenge hvis du utvikler disse tankene dine videre.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg lukker nesten alltid øynene når jeg har sex. For meg er det lettere å fokusere på nytelse og bygge meg opp mot orgasme når jeg ikke blir "forstyrret" av lyst og syn.

Når jeg lukker øynene blir sanseintrykkene ellers mye sterkere for meg.

Jeg tror du må se litt alvorlig på dine sjalusitendenser!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har gjør begge deler, men fantaserer ikke om andre fordi.

Før begynte kjæresten min bare å le for jeg satt med vidåpne øyne når vi kysset. (I begynnelesen av forholdet) Han trodde jeg så på tv eller fulgte med på andre ting.. Hi hi =)

Gjest aaldert
Skrevet

Jeg har gjør begge deler, men fantaserer ikke om andre fordi.

Før begynte kjæresten min bare å le for jeg satt med vidåpne øyne når vi kysset. (I begynnelesen av forholdet) Han trodde jeg så på tv eller fulgte med på andre ting.. Hi hi =)

He, he! Vel, jeg trodde det var så mangt bak det. Men har fått så mange gode råd her inne! At jeg ikke kommer til å gjøre noe mer ut av det! Burde nyte det i stedet for å tenke og tenke hele tiden! Er tross alt meg hun har sex med!

Gjest hjelp jeg er redd
Skrevet

He, he! Vel, jeg trodde det var så mangt bak det. Men har fått så mange gode råd her inne! At jeg ikke kommer til å gjøre noe mer ut av det! Burde nyte det i stedet for å tenke og tenke hele tiden! Er tross alt meg hun har sex med!

har ofte øynene lukket jeg også når vi kysser. Det har forresten han og

Skrevet

Eh... Det har jeg også - kjæresten og. Jeg gjør det fordi jeg da nyter ekstra mye - trodde det var vanlig jeg.

Skrevet

hehe, når en sans svekkes, skjerpes en annen ;)

synes det bare ser litt rart ut å råkline med kjæresten mens jeg ser på ham.

men ofte når jeg prøver å gjøre ham kåt (og andre ganger), ser jeg med ertende og flørtende blikk inni hans øyne av og til...

Gjest sær jeg også!
Skrevet

jeg syns også det var litt rart første gangen jeg og kjæresten min kyssa. Han lukka øynene og levde seg skikkelig inn i det, mens jeg bare satt der og venta på at det helt store skulle skje (slik det gjør på film;)) Etterhvert har jeg syns det ser litt rart ut, studerer ansiktet hans mens vi kysser (han tror sikkert at jeg også har øynene mine igjen)og ler litt inni meg av hvor rar han ser ut;) tror bare folk er litt forkskjellige, på meg har det aldri vært naturlig å lukke øynene (har prøvd noen gangaer, blir ikke bedre av det), mens han alltid gjør det.. Du må bare bli vant til det;) Det betyr ikke at hun ikke liker deg eller tenker på andre!

laguna1365380434
Skrevet

Vel,jeg lukker alltid øynene hvertfall..Enten jeg nå tenker på den aktuelle kysseren eller på noen helt andre..;-)

Har aldri tenkt på at noen faktisk har øynene oppe. Er DET vanlig?:-o

Skrevet

Vel,jeg lukker alltid øynene hvertfall..Enten jeg nå tenker på den aktuelle kysseren eller på noen helt andre..;-)

Har aldri tenkt på at noen faktisk har øynene oppe. Er DET vanlig?:-o

Jeg vet ikke, kan være det varierer fra person til person....

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vet ikke, kan være det varierer fra person til person....

Ja? Jeg ble usikker her nå..I og med at mine øyne er lukket har jeg jo ikke lagt merke til hvorvidt mine medkyssere har sine oppe eller igjen..

*hm*

:-)

Gjest olafen
Skrevet

Jeg glaner fælt jeg, man må jo holde øye med henne.

Skrevet

Ja? Jeg ble usikker her nå..I og med at mine øyne er lukket har jeg jo ikke lagt merke til hvorvidt mine medkyssere har sine oppe eller igjen..

*hm*

:-)

Kan kanskje åpne dem en gang og to da, for å sjekke :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...