mrxx Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg ser veldig lite tv, men jeg fikk med meg dokumentaren om DDE i går kveld. Herre-min-jesus tenkte jeg når jeg så den jente-fan-gjengen. Lurer på hvordan et par av dem føler seg i dag. *Gremmes* 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det er ikke bare en dokumentar, det er en dokumentar-serie faktik... *himle* Så ikke i går, men så reklamen for programmet, hvor fyren sier at musikken går foran kona. Hadde gubben min sagt eller ment noe sånt, og i tillegg sagt det på tv, hadde jeg ikke følt meg jævlig høy i hatten. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Det er ikke bare en dokumentar, det er en dokumentar-serie faktik... *himle* Så ikke i går, men så reklamen for programmet, hvor fyren sier at musikken går foran kona. Hadde gubben min sagt eller ment noe sånt, og i tillegg sagt det på tv, hadde jeg ikke følt meg jævlig høy i hatten. Vet at det er en serie da, tullhøna:-) Han dere Frode virker ikke helt god. 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Gjengen fra Sigdal, ja. Skrekk og gru. De var noe svømmende i blikket. Og tenk om mødrene deres og barna deres så på...Tipper de får høre det! 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det er ikke bare en dokumentar, det er en dokumentar-serie faktik... *himle* Så ikke i går, men så reklamen for programmet, hvor fyren sier at musikken går foran kona. Hadde gubben min sagt eller ment noe sånt, og i tillegg sagt det på tv, hadde jeg ikke følt meg jævlig høy i hatten. Jeg reagerte også på det. Det rare er at jeg ikke stusset i det hele tatt da Robert Sørli (hundekjøreren) uttalte i et annet program at bikkjene går foran kona. Det syntes jeg var helt greit. 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Så noe om at kona hans hadde problemer med at han var så mye ute, til Bjarne Brønbo altså. Ikke så rart det da, DDE er der jeg bor hvert år, og han har ei fast dame her, og da ser jeg ikke på deg som umulig at han har flere slike... 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Gjengen fra Sigdal, ja. Skrekk og gru. De var noe svømmende i blikket. Og tenk om mødrene deres og barna deres så på...Tipper de får høre det! Ja, skrekk og gru er det riktige ordet. Glad jeg ikke kjenner noen av dem, hehe. Eller det var vel spesielt to da, hun ene som ble intervjuet og hun som var helt i 100 fordi Brønnbo tok på henne. De var jenter i 30 årene, men oppførte seg mer som fjortisser. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg reagerte også på det. Det rare er at jeg ikke stusset i det hele tatt da Robert Sørli (hundekjøreren) uttalte i et annet program at bikkjene går foran kona. Det syntes jeg var helt greit. Det går vel mye på hvem av dem som har mest sympatisk kone? 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Så noe om at kona hans hadde problemer med at han var så mye ute, til Bjarne Brønbo altså. Ikke så rart det da, DDE er der jeg bor hvert år, og han har ei fast dame her, og da ser jeg ikke på deg som umulig at han har flere slike... Han kan jo ikke noe for at jentene eller fansen oppfører så til de grader dumt. 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Han kan jo ikke noe for at jentene eller fansen oppfører så til de grader dumt. Han kan vel noe for at han er utro mot kona si med denne jenta? Hun voldtar ham ikke akkurat 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hmmmmm jeg har visst gått glipp av noe, skjønner jeg! :-) 0 Siter
Gjest HAN er mye utro han (Bjarne) Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Så noe om at kona hans hadde problemer med at han var så mye ute, til Bjarne Brønbo altså. Ikke så rart det da, DDE er der jeg bor hvert år, og han har ei fast dame her, og da ser jeg ikke på deg som umulig at han har flere slike... ja den mannen er ikke mye trofast ...... det har vi flere eksempler på her ei venninne takket nei til han, han ga seg ikke, så hun forlot nightspielet for å bli kvitt maset hans 0 Siter
Freya Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Er det verre enn å stå foran scenen og hyle på en hvilken som helst annen konsert? Tror nok du finner hylende kvinnemennesker samme hvilket band det er som spiller. (Med forbehold, kanskje...) 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Vet at det er en serie da, tullhøna:-) Han dere Frode virker ikke helt god. Tullhøne kan du væra sjøl! *fornærma* Du sa jo at du ikke så mye på tv, var jo ikke sikkert du hadde fått det med deg da. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Han kan vel noe for at han er utro mot kona si med denne jenta? Hun voldtar ham ikke akkurat Hvis han er det, så kan han selvsagt noe for det. Men det vet ikke jeg noe om. Gjør du eller er det bare rykter? 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Hmmmmm jeg har visst gått glipp av noe, skjønner jeg! :-) Nja, det kan vel diskuteres hva du har gått glipp av:-) 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hvis han er det, så kan han selvsagt noe for det. Men det vet ikke jeg noe om. Gjør du eller er det bare rykter? Det er ikke bare rykter. Men i år uteble de, så da ble det ikke noe på dem i år;) Her da... 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Er det verre enn å stå foran scenen og hyle på en hvilken som helst annen konsert? Tror nok du finner hylende kvinnemennesker samme hvilket band det er som spiller. (Med forbehold, kanskje...) Om dette var verre? Nja, kanskje, men jeg synes scenehyling er ille også jeg da. Jeg har vært musiker selv, men blir like forundret hver gang, jeg ser voksne jenter stå slik foran ei scene. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Tullhøne kan du væra sjøl! *fornærma* Du sa jo at du ikke så mye på tv, var jo ikke sikkert du hadde fått det med deg da. Hehe, joda jeg hadde fått med meg at det er en serie:-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Nja, det kan vel diskuteres hva du har gått glipp av:-) Først og fremst har jeg vel gått glipp av at DDE er sexmagneter. Dernest har jeg gått glipp av en (ufrivillig) morsom dokumentar om dette. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.