Gå til innhold

menn forandrer seg etter sex?

Anbefalte innlegg

Gjest jjajja

Jeg har nesten ikke lyst å ligge med mannen min lenger, for jeg føler han blir så "annerledes" etterpå. Han kunne gjort hva som helst for meg hvis det går noen dager siden siste gang, og med en gang vi er ferdige, så blir han så...huff... lite romantisk...

Kan noen trøste meg med å fortelle meg at det er sånn med andre menn og, noen vitenskapelig bevist grunn, osv...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186492-menn-forandrer-seg-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres det ikke bra ut. Finnes jo ikke noe som er så deilig som å kose, og holde rund den en er glad i, etter sex. Høres ut som om forholdet trenger en liten piff? Hva med å reise bort, prate sammen? Si til ham hva du føler og tenker. Og eventuellt hvordan du vil ha det! Bare noen råd dette da! Lykke til!

Gjest Ramina

Ikke vet jeg hva som er vitenskapelig bevist men...

min mann er iallefall ikke slik, han koser, stryker, nusser og kommer med komplimenter.

Men menn er som kvinner, forskjellige, bare synd at han er på en måte som sårer deg.

Hva om du tok en prat med ham da, sa akkurat hva du mente. Mulig han ikke er klar over sin oppførsel etterpå?

Gjest lizzt

Kan dessverre ikke trøste deg her, fordi jeg overhodet ikke kjenner igjen situasjonen. Ingen av de menn jeg har vært sammen med over tid har reagert på den måten. Snarere tvert i mot, han har vært glad og fornøyd, oppmerksom og nær. Skjønner ikke hvorfor mannen din blir sånn, er han sånn til "vanlig" også?

Gjest Schwartzkop

Jeg tror din mann er ganske typisk for de fleste menn. Den utladningen som en orgasme/sæduttømming er, "gjør noe" med oss menn. Sex er plutselig totalt uinteressant for oss, og i tillegg siger det en voldsom trøtthet på oss.

Jeg tror at en romantisk og kjærlig adferd FØR sexen, er innebygget i oss for å komme til det endelige målet. Den kosingen som noen menn deltar i etter orgasmen, er nok i mange tilfeler litt påtatt kunstig, fordi man vet at hun forventer det.

Avslutter med en gåte:

"Vet du hva som er de lengste minuttene i en manns liv?"

Jo, det er tiden fra det har gått for oss, og til taxi'n kommer...

Annonse

Gjest jjajja

Velvel, takk alle sammen for svar. Jeg skjønner nå at det kanskje ikke er jeg som overreagerer. Det er bare sånn at jeg blir så forferdelig irritert fordi jeg "alltid" har lyst, men når vi er ferdige er det jo naturlig at han ikke vil med èn gang igjen. Jeg får vel bare holde meg i nakkeskinnet og prøve å finne på noe annet i en dag eller to før det ruver løs igjen..:)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...