Gå til innhold

Eksen min er blitt en player.

Anbefalte innlegg

Gjest gold 25

Hva skal jeg gjøre? Jeg var sammen med en kjempe koselig gutt i nesten 4 år. I februar i fjor gjorde jeg det slutt med han. Etter at det ble slutt mellom oss hører jeg stadig vekk at han holder på med en ny jente. HAn er dørvakt på et utested i helgene og jeg fikk også høre at han står å sjekker opp damene som kommer dit når han er på jobb. JEg skjønner ikke hva det er han holder på med. Han har aldri vært slik før. Vi gikk som sagt fra hverandre i slutten av februar i fjor og siden da har jeg hørt at han har vært ute med 10 jenter og har stadig med e\seg en ny en hjem. Det er mange som snakker om hvordan han oppfører seg og sier at man ikke må gå ut med han for han hopper på det meste. Er det vanlig at gutter holder på sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186516-eksen-min-er-blitt-en-player/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Du har ingen verdens ting med det eksen din driver med.

Det hender helt sikkert at både gutter og jenter har en periode hvor det er litt stas å ha seg med ulike personer i hytt og vær. Han kommer helt sikkert over det når han møter drømmedama.

Forstår i hvert fall ikke hvorfor du bryr deg om det han gjør.

Mange blomstrer opp etter et brudd. Tar seg selv i nakken, fiffer seg opp, kjøper nye klær, flørter litt, får respons fra det motsatte kjønn, får bedre selvtillit, flørter litt mer, osv, osv. Og så tenker de som så at de ikke vil inn i noe nytt forhold akkurat nå, så da må de jo avslutte flørten de har på gang før det blir alvor, og så finner de en ny å flørte med, osv, osv.......

Gjest gold 25

Du har ingen verdens ting med det eksen din driver med.

Det hender helt sikkert at både gutter og jenter har en periode hvor det er litt stas å ha seg med ulike personer i hytt og vær. Han kommer helt sikkert over det når han møter drømmedama.

Forstår i hvert fall ikke hvorfor du bryr deg om det han gjør.

Hvordan kan man møte drømmedama når de fleste i byen vet at han holder på med alt og alle? Han har jo fått ett ganske så dårlig rykte på seg siden han holder på som han gjør?

Annonse

ShitDiddelyDo

Hvordan kan man møte drømmedama når de fleste i byen vet at han holder på med alt og alle? Han har jo fått ett ganske så dårlig rykte på seg siden han holder på som han gjør?

I og med at jentene åpenbart blir med han hjem, dater han og har sex med han, så er det ganske åpenbart at de likevel vil ha han.

Men uansett hender det at man vil slå seg løs. Det er nok det han gjør nå. Det er ikke unormalt med sånne perioder.

Gjest gold 25

I og med at jentene åpenbart blir med han hjem, dater han og har sex med han, så er det ganske åpenbart at de likevel vil ha han.

Men uansett hender det at man vil slå seg løs. Det er nok det han gjør nå. Det er ikke unormalt med sånne perioder.

selv etter det "gode" ryktet han har på seg? KAmmeratene hans sier at han ikke er snill med damene og han bare prøver å såre de med vilje. MEn hvis deter slik gutter kan være så blir jeg skremmt. HAn var så god og snill når vi var sammen,em så utrolig forandret nå.Er det rart at jeg synes det er vondt å se en gutt jeg er glad i holde på slik og få dårlige rykter på seg for å være en player?

Gjest Elextra

Han forventer antakelig ikke å treffe drømmedama på denne måten. Når han er ute etter drømmedama legger han antakelig an en helt annen stil.

ShitDiddelyDo

selv etter det "gode" ryktet han har på seg? KAmmeratene hans sier at han ikke er snill med damene og han bare prøver å såre de med vilje. MEn hvis deter slik gutter kan være så blir jeg skremmt. HAn var så god og snill når vi var sammen,em så utrolig forandret nå.Er det rart at jeg synes det er vondt å se en gutt jeg er glad i holde på slik og få dårlige rykter på seg for å være en player?

Han har det helt sikkert hyggelig mens han holder på, og overlever nok den dagen han vil satse på noen.

Gutter kvitter seg kjapt med rykter. Men nå går jeg ut ifra at du bor på et mindre sted enn meg, så jeg vet ikke hvordan det egentlig funker på sånne steder.

Dersom han sårer dem med vilje høres det ustabilt ut. Det er ingen grunn til å være slem selv om man vil pule litt rundt.

Gjest hjelp jeg er redd

Han har det helt sikkert hyggelig mens han holder på, og overlever nok den dagen han vil satse på noen.

Gutter kvitter seg kjapt med rykter. Men nå går jeg ut ifra at du bor på et mindre sted enn meg, så jeg vet ikke hvordan det egentlig funker på sånne steder.

Dersom han sårer dem med vilje høres det ustabilt ut. Det er ingen grunn til å være slem selv om man vil pule litt rundt.

Ja,vi bor ikke i Oslo så det er veldig mange som vet hvem han er. Får bare håpe han kommer til sans og sammling snart.

Annonse

Gjest bebba

Jeg synes det er merkelig at "alle" snakker med deg om dette. Det du beskriver er ikke noe uvanlig fenomen, spesielt ikke med gutter. At ryktene løper fort på småsteder forstår jeg, men likevel. Hvordan i alle dager kan noen vite om han er snill mot jentene eller ikke? Selvom en har sagt noe en eller annen gang er det unødvendig å gjøre en fjær til fem høns.

Innlegget ditt tyder på at du ikke er ferdig med denne gutten, og drømmer om den dagen han kommer tilbake til deg som drømmedama.

Gjest gold 25

hvorfor skriver du at hanskal slutte på rimi og at vi ikke bor i Oslo? Hvem er du? Du kjenner ikke meg?

tigertrollet

1. Du skal ikke gjøre noe. Dette har du ingenting med å gjøre. Han blomstrer opp etter at du gikk fra han og han koser seg; ønsker ikke du at han har det bra.

2. Det er utrolig at du ikke har hørt om andre som "har seg" litt her og der når de har kommet ut av et langt forhold hvor kanskje sexen var forutsigbar og blitt vane. Samt bare det å føle seg attraktiv igjen.

Helt normalt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...