Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest zettav
Skrevet

Har sendt en anonym e-post til min kjære, om at jeg vil gjerne maile litt med han. Han har vært utro mot meg for 2 år siden, og mailet med "3" damer, 2 av de har han hatt sex med, den ene før meg den andre en gang 1 og et halv år etter vi ble sammen, og mailet med hun etter det. Den tredje var en anonyn dame(som jeg tror var den 1. damen). Han har angret alt dette( til høsten er det 2 år siden jeg oppdaget dette), og har sagt at han ikke skjønner at han gjorde dette mot meg, elsker meg og vil dele resten av livet med meg, og det tror jeg!

Men klarer ikke helt å "slappe" av, minner om det vonde dukker stadig opp i hodet mitt..

Så da sendte jeg en anonym hilsen. Han sendte en kopi til meg av det, og nå lurer jeg på om jeg skal si at det var meg som testet han..

Skal jeg gjøre det, eller bare late som at jeg syntes dette var dumt?

Lurer

Gjest rosa 73
Skrevet

Han sendte kopi til deg? Så han har skjønt at det var noe tull da? Skulle du prøve å lure ham i en felle?

Gjest highway
Skrevet

Høres ut som forholdet har en rimelig shaky kultur.

Dette går ikke bra.

Gjest zettav
Skrevet

Han sendte kopi til deg? Så han har skjønt at det var noe tull da? Skulle du prøve å lure ham i en felle?

Nei, det er bare det at vi var enige om at han skal fortelle meg det, hvis det kommer noen henv. av den sorten. Så dette var bare en test fra meg, og han bestod.

Det jeg lurer på er om jeg skal være erlig å si at det var en test?

skorpionfisken
Skrevet

Hadde min kjære testet meg på den måten og jeg fant ut av det, selv om han tilsto selv, så ville jeg kasta ham på dør.

Hvis han ikke stoler mer på meg enn det så kan det bare være med hele foholdet.

En annen sak er at jeg vet ikke om jeg heller ville stolt på din mann etter hva han gjorde. Min løsning på at jeg ikke stolte på ham ville ikke være å teste ham, men å gjøre det slutt. Jeg kan ikke være sammen med folk jeg ikke stoler på.

Gjest zettav
Skrevet

Hadde min kjære testet meg på den måten og jeg fant ut av det, selv om han tilsto selv, så ville jeg kasta ham på dør.

En annen sak er at jeg vet ikke om jeg heller ville stolt på din mann etter hva han gjorde. Min løsning på at jeg ikke stolte på ham ville ikke være å teste ham, men å gjøre det slutt. Jeg kan ikke være sammen med folk jeg ikke stoler på.

Jeg stoler nok på han nå, og jeg vet at dette var råttent, men...

Hadde nok svart det samme som deg hvis jeg hadde blitt spurt om dette før.

Noen ganger lurer jeg, men jeg vet at jeg elsher han veldig høyt, og han meg.

Å bli sveket på denne måten er jævlig, og hadde aldr trodd jeg skulle oppleve dette.

I dag er det alfor mange "fristelser der ute..og dagens tekno. gjør at flere faller for fristelser, selv om du elsker den du er sammen med aldri så mye!

Gjest rosa 73
Skrevet

Nei, det er bare det at vi var enige om at han skal fortelle meg det, hvis det kommer noen henv. av den sorten. Så dette var bare en test fra meg, og han bestod.

Det jeg lurer på er om jeg skal være erlig å si at det var en test?

Nei, hvorfor det? Skjønner godt at du vil teste han litt jeg. Jeg hadde ikke fortalt han om det hvis jeg var deg.

Gjest zettav
Skrevet

Nei, hvorfor det? Skjønner godt at du vil teste han litt jeg. Jeg hadde ikke fortalt han om det hvis jeg var deg.

kommer nok ikke til å gjøre det, føler meg råtten!

Det var liksom litt å ta igjen også. Har blitt mere sjalu oxå, Hadde jeg ikke elsket han så høyt så hadde jeg nok kastet han på dør for lenge siden!

Er en voksen kvinne som klarer meg utmerket gått på alle områder, men vi elsker hverandre tross alt!

Handler bare om å få igjen tilliten, og lære meg å stole på at sånnt ikke skjer igjen.

Men det er en bitter lærdom.

Takk for svar;o)

Gjest tjohooo
Skrevet

kommer nok ikke til å gjøre det, føler meg råtten!

Det var liksom litt å ta igjen også. Har blitt mere sjalu oxå, Hadde jeg ikke elsket han så høyt så hadde jeg nok kastet han på dør for lenge siden!

Er en voksen kvinne som klarer meg utmerket gått på alle områder, men vi elsker hverandre tross alt!

Handler bare om å få igjen tilliten, og lære meg å stole på at sånnt ikke skjer igjen.

Men det er en bitter lærdom.

Takk for svar;o)

Mange har blitt avslørt på skrivefeil.

Gjest dårlig gjort
Skrevet

Jeg stoler nok på han nå, og jeg vet at dette var råttent, men...

Hadde nok svart det samme som deg hvis jeg hadde blitt spurt om dette før.

Noen ganger lurer jeg, men jeg vet at jeg elsher han veldig høyt, og han meg.

Å bli sveket på denne måten er jævlig, og hadde aldr trodd jeg skulle oppleve dette.

I dag er det alfor mange "fristelser der ute..og dagens tekno. gjør at flere faller for fristelser, selv om du elsker den du er sammen med aldri så mye!

Og i dag svek du ham vil jeg si.

Det der var rett og slett råttent av deg.

Gjest toomy22
Skrevet

du kan jo vente å se om du får svar på den mailen da;)

kan jo hende han sender svar en dag han føler for det....men ikke si noe om at det var deg, det gjør bare vondt værre...

Gjest Dramadronninga
Skrevet

"Hadde min kjære testet meg på den måten og jeg fant ut av det, selv om han tilsto selv, så ville jeg kasta ham på dør."

Så hvis det var den utro personen som hadde blitt ferska på denne måten, hadde det vel vært samma faen om han eller hun hadde kasta deg på dør, for slike personer skal man ikke være sammen med.

Hah!

skorpionfisken
Skrevet

"Hadde min kjære testet meg på den måten og jeg fant ut av det, selv om han tilsto selv, så ville jeg kasta ham på dør."

Så hvis det var den utro personen som hadde blitt ferska på denne måten, hadde det vel vært samma faen om han eller hun hadde kasta deg på dør, for slike personer skal man ikke være sammen med.

Hah!

Jeg skjønner ikke setninga di så jeg vet ikke om jeg svarer på det du sa nå...

Men jeg mener at om noen er utro mot meg så vil jeg ikke ha dem, da elsker de ikke meg, og selv om jeg kanskje elsker dem så vil jeg ikke meg selv så vondt som det å leve med at han foretrakk andre framfor meg. Min mann var utro, men han kom meg i forkjøpet og ba om skilsmisse før han tilsto utroskapen. Jeg vil tro at om han ikke hadde bedt om skilsmisse så ville jeg gjort det når jeg fant ut at han var utro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...