Gå til innhold

Anbefalte innlegg

(for den som ikke henger med - se tråden "Menn som kikker på damer" nederst på siden)

Joda - jeg klarte jo ikke å dy meg så jeg spurte om han husket de to damene han hadde kikket på da vi var ute og spiste og han så litt forvirret ut. Han trodde han visste av en av dem sa han, men han skjønte ikke hvorfor jeg spurte nei. :o)

Så jeg forklarte hele diskusjonen og han lo høyt - "Alle kikker og selvfølgelig er det lov!" Mmmm... Det er deilig å ha et så avslappet forhold. Ikke for det - jeg har alltid vært i forhold der det har vært lov til å kikke jeg da. Og jeg nyter det!

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

14

• fei1365380229

9

• morsan

7

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229

Må le litt av deg nå Lillemus :o).

Så utrolig opptatt du er av at både du og denne nye mannen skal kikke på andre da. Må innrømme at jeg overhodet ikke hadde tanker for å titte på andre når jeg var så nyforelsket som du "kanskje" er.

Hvis jeg var ute på byen sammen med min mann og hadde kikket på et par mann så tror jeg jaggu meg ikke jeg hadde husket det dagen etterpå, men nå er jeg en kikker da. Ser på menn, damer, barn - ja alt som kan krype og gå.

Jeg spør aldri min mann om han kikker på den og den og han spør ikke meg. Mannen min har en kompis som til stadighet kommenterte pene damer og særdeles dem med store bryster, det hadde nemlig ikke kona. Kona lo og sa at dette var jo ikke noe å bry seg om menn måtte jo få kikke litt. De ble forøvrig skilt fordi han fant en annen.

Må le litt av deg nå Lillemus :o).

Så utrolig opptatt du er av at både du og denne nye mannen skal kikke på andre da. Må innrømme at jeg overhodet ikke hadde tanker for å titte på andre når jeg var så nyforelsket som du "kanskje" er.

Hvis jeg var ute på byen sammen med min mann og hadde kikket på et par mann så tror jeg jaggu meg ikke jeg hadde husket det dagen etterpå, men nå er jeg en kikker da. Ser på menn, damer, barn - ja alt som kan krype og gå.

Jeg spør aldri min mann om han kikker på den og den og han spør ikke meg. Mannen min har en kompis som til stadighet kommenterte pene damer og særdeles dem med store bryster, det hadde nemlig ikke kona. Kona lo og sa at dette var jo ikke noe å bry seg om menn måtte jo få kikke litt. De ble forøvrig skilt fordi han fant en annen.

Neida, det er ikke sååå viktig for meg, men jeg hadde blitt kvalt om han hadde blitt sur om jeg hadde kastet et diskret blikk etter en annen.

Vi er skjønt enige om at en ting er å kaste et diskret blikk, noe annet er å snu seg og glo - det ville ingen av oss likt. :o)

Gjest Cityrella

Du er veldig opphengt i dette med å kikke på andre?

Det er vel slik at ettersom forelskelsen dabber av, man blir vant til partneren og det begynner kanskje å bli litt kjedelig, så begynner man vel kanskje å titte litt på andre igjen.

Men uansett så bør jo den kikkingen foregå på en slik måte at ikke partneren merker noe til det, (ikke andre heller for den saks skyld).

Jeg ville synes det var litt rart om min partner satt å kikket på andre damer når vi var ute på noe, og det gjelder selvsagt også omvendt.

Selvsagt ser man pene mennesker, men det betyr ikke nødvendigvis at man kikker på dem, dvs ser lenger på dem enn på lyktestolpen ved siden av, om du skjønner. Altså følger dem med øynene eller snur seg, det blir litt rart.

Hadde min partner begynt å følge damer med øynene når vi var ute sammen, så tror jeg nok det hadde vært på tide med en prat om hvordan det stod til med forholdet.

Heldigvis er vi relativt nyforelskede enda, vært sammen i 3 år, så vi har ikke gått lei av hverandre enda.

Når jeg tenker tilbake på den "fasen" du er i nå, husker jeg ikke annet enn rusen. Jeg var liksom ikke nær bakken.

Jeg husker ikke hvor vi var eller hva vi spiste og drakk, langt mindre om det var andre mennesker i lokalet. Jeg så bare ham.

Om vi kikket på andre, husker jeg ikke. I så fall la vi ikke egentlig merke til dem. Det kunne ha gått elefanter og isbjørner der uten at vi hadde reagert.

Annonse

Gjest Cityrella

Neida, det er ikke sååå viktig for meg, men jeg hadde blitt kvalt om han hadde blitt sur om jeg hadde kastet et diskret blikk etter en annen.

Vi er skjønt enige om at en ting er å kaste et diskret blikk, noe annet er å snu seg og glo - det ville ingen av oss likt. :o)

Snu seg og glo, og å la øynene følge er vel det samme?

Med å kaste et diskret blikk mener du da det samme som når man bare ser seg rundt og ser noe, observerer hva det var (kjekk mann, eller oi en søt pus) og så bare ser videre uten at blikket stoppet opp?

I tilfellet så må man nekte folk å se seg rundt da, om man skal nekte dette.

Når non sier titte på damer eller menn, legger jeg det å se litt lenger, evt la øynene følge, eller snu seg etter. Å se seg rundt må man jo uansett kunne gjøre, å titte bør man vel ikke gjøre med partneren til stede.

En annen ting jeg synes er rart, er hvor opptatt du er av din "rett" til å kunne titte på andre menn. Er du sikkert på at du har funnet enn mann som gir deg det du trenger? Om du har så stort behov for å titte på andre mener jeg? Du er hvertfall tydeligvis forbi forelsket fasen.

Når jeg tenker tilbake på den "fasen" du er i nå, husker jeg ikke annet enn rusen. Jeg var liksom ikke nær bakken.

Jeg husker ikke hvor vi var eller hva vi spiste og drakk, langt mindre om det var andre mennesker i lokalet. Jeg så bare ham.

Om vi kikket på andre, husker jeg ikke. I så fall la vi ikke egentlig merke til dem. Det kunne ha gått elefanter og isbjørner der uten at vi hadde reagert.

Elefanter og isbjørner, ja, he he!

Jeg husker jeg sa til en venn da jeg var nyforelsket i min mann at det føltes som om vi kunne ha bodd i ei enslig hytte på Jan Mayen og likevel hatt det lite fint.

Vennen min kom med et halvhånlig flir og sa: "Jeg synes jeg ser for meg DEG på Jan Mayen!"

*S*

Gjest Cityrella

Enig. Titter man så intenst på andre, eller føler man blir kvalt om man ikke kan titte, så er man ikke mye forelsket.

fei1365380229

Sånn hadde jeg det også :o)

Jeg kikker ikke så mye på andre menn nå heller jeg enda vi har vært sammen i snart 14 år. Er kjempefornøyd med det jeg har.

Jeg kan jo registrere at en mann er kjekkere enn en annen eller at en dame er penere enn en annen, men det gjør ikke dagen min for å si det sånn :o)

Det er vel slik at ettersom forelskelsen dabber av, man blir vant til partneren og det begynner kanskje å bli litt kjedelig, så begynner man vel kanskje å titte litt på andre igjen.

Men uansett så bør jo den kikkingen foregå på en slik måte at ikke partneren merker noe til det, (ikke andre heller for den saks skyld).

Jeg ville synes det var litt rart om min partner satt å kikket på andre damer når vi var ute på noe, og det gjelder selvsagt også omvendt.

Selvsagt ser man pene mennesker, men det betyr ikke nødvendigvis at man kikker på dem, dvs ser lenger på dem enn på lyktestolpen ved siden av, om du skjønner. Altså følger dem med øynene eller snur seg, det blir litt rart.

Hadde min partner begynt å følge damer med øynene når vi var ute sammen, så tror jeg nok det hadde vært på tide med en prat om hvordan det stod til med forholdet.

Heldigvis er vi relativt nyforelskede enda, vært sammen i 3 år, så vi har ikke gått lei av hverandre enda.

Forelskelsen har slett ikke dabbet av den. :o)

Gjest Moderator

Vennligst benytt kun ett nick i samme tråd.

Annonse

Wow, nå ble jeg nysgjerrig er jo omtrent bare kjente nick her :)

*he he* Ja, det kan være litt skummelt når webbis legger ut en slik advarsel.

Men kan det være noen andre enn lars kristian, da? Har lagt merke til at det er populært å bruke dobbelt fornavn på en del "anonyme" innlegg.

fei1365380229

*he he* Ja, det kan være litt skummelt når webbis legger ut en slik advarsel.

Men kan det være noen andre enn lars kristian, da? Har lagt merke til at det er populært å bruke dobbelt fornavn på en del "anonyme" innlegg.

Ja det er jo helt sikkert det, men blir liksom litt redd for at noen mistenker meg da :o).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...