Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Morsan og jeg deler hjerne.

Det hadde du ikke gjettet på, det.

* lettet over å ha lettet seg*

Og LIKEVEL så er vi veldig fornuftige og skærpe i det vi skriver, så da sier det seg selv hvor utrolig fantastisk denne hjernen hadde vært hvis den ikke hadde vært delt! ;-)

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

14

• fei1365380229

9

• morsan

7

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Ja du skal se noen sitter og tuller med datamaskinen min, kanskje de har hacket seg inn :o)

By teori: Lillemus har hatt seg så mye i det siste at hun har fått spaltet personlighet og begynner å diskutere med seg selv! *lol*

(Du tåler den, trønderpi, ikke sant? *S*)

By teori: Lillemus har hatt seg så mye i det siste at hun har fått spaltet personlighet og begynner å diskutere med seg selv! *lol*

(Du tåler den, trønderpi, ikke sant? *S*)

*Hehe* Nei, jeg ble dødelig fornærmet. ;o)

Jeg ble veldig nysgjerrig når jeg så at webbis hadde vært innom tråden min og sagt noe, og så var det ikke mer spennende enn dette da gitt.

Men likevel har du et så kjempebehov for å titte på andre mannfolk? Ser han ikke ut han derre typen din eller? ;)

Jeg har ikke noe kjempebehov for å titte, jeg liker bare å vite at han ikke blir dødsfornærmet om jeg skulle kikke på en annen lekkerbisken.

Han er kanskje ikke noen fotomodell, men for meg er han verdens herligste uansett. :o)

Annonse

Gjest Cityrella

Jeg har ikke noe kjempebehov for å titte, jeg liker bare å vite at han ikke blir dødsfornærmet om jeg skulle kikke på en annen lekkerbisken.

Han er kanskje ikke noen fotomodell, men for meg er han verdens herligste uansett. :o)

Ok. Jeg bare syntes det var litt rart å "måtte" få lov til å kikke om du faktisk var "nyforelska". Trodde de fleste bare ensa den Ene da jeg.

Snu seg og glo, og å la øynene følge er vel det samme?

Med å kaste et diskret blikk mener du da det samme som når man bare ser seg rundt og ser noe, observerer hva det var (kjekk mann, eller oi en søt pus) og så bare ser videre uten at blikket stoppet opp?

I tilfellet så må man nekte folk å se seg rundt da, om man skal nekte dette.

Når non sier titte på damer eller menn, legger jeg det å se litt lenger, evt la øynene følge, eller snu seg etter. Å se seg rundt må man jo uansett kunne gjøre, å titte bør man vel ikke gjøre med partneren til stede.

En annen ting jeg synes er rart, er hvor opptatt du er av din "rett" til å kunne titte på andre menn. Er du sikkert på at du har funnet enn mann som gir deg det du trenger? Om du har så stort behov for å titte på andre mener jeg? Du er hvertfall tydeligvis forbi forelsket fasen.

"Snu seg og glo, og å la øynene følge er vel det samme?"

Øh? Nei, det er det selvfølgelig ikke. Iom. at det er forskjell på å titte og å glo, så sier det seg selv at det er to forskjellige ting. Du kan ikke "glo" diskrét - det blir selvmotsigende. Titte (la øynene følge i en eller annen grad) kan man gjøre rimelig diskrét.

".................................."

Snu seg og glo, og å la øynene følge er vel det samme?

Med å kaste et diskret blikk mener du da det samme som når man bare ser seg rundt og ser noe, observerer hva det var (kjekk mann, eller oi en søt pus) og så bare ser videre uten at blikket stoppet opp?

I tilfellet så må man nekte folk å se seg rundt da, om man skal nekte dette.

Når non sier titte på damer eller menn, legger jeg det å se litt lenger, evt la øynene følge, eller snu seg etter. Å se seg rundt må man jo uansett kunne gjøre, å titte bør man vel ikke gjøre med partneren til stede.

En annen ting jeg synes er rart, er hvor opptatt du er av din "rett" til å kunne titte på andre menn. Er du sikkert på at du har funnet enn mann som gir deg det du trenger? Om du har så stort behov for å titte på andre mener jeg? Du er hvertfall tydeligvis forbi forelsket fasen.

Prozak sier akkurat hva jeg mener i sitt svar til deg.

Annonse

Av en eller annen merkelig grunn, tror jeg faktisk det er revnende likegyldig hva dere svarer ;-)

Du svarte til riktig person nå håper jeg! :o)

Har også en følelse av at Cityrella i grunnen bare vil kverulere uansett hva som blir sagt.

Når jeg tenker tilbake på den "fasen" du er i nå, husker jeg ikke annet enn rusen. Jeg var liksom ikke nær bakken.

Jeg husker ikke hvor vi var eller hva vi spiste og drakk, langt mindre om det var andre mennesker i lokalet. Jeg så bare ham.

Om vi kikket på andre, husker jeg ikke. I så fall la vi ikke egentlig merke til dem. Det kunne ha gått elefanter og isbjørner der uten at vi hadde reagert.

Sånn hadde jeg det også i starten av forholdet, og har det fortsatt sånn, om ikke så intenst. Jeg kan godt se at en mann er pen (eller dame for den saks skyld), men det jeg snur meg aldri etter ham og går i hvert fall ikke på byen for å se på mannfolk.

Det er jo forskjell på å kikke og å GLO... :-)

Nemlig. Men noen her inne ser jo til å få hetta bare ved tanken på at partnere kanskje kan finne på å synes at en annen kvinne enn dem er attraktiv...

Selvfølgelig er det masse kvinner kjæresten min finner attraktive. Og selvfølgelig er det masse menn jeg finner attraktive også. Men for oss er vi verdens beste uansett. :o) Så da bryr vi oss ikke noe om at vi kan finne andre attraktive, det er vi som er de beste! ;o)

Nemlig. Men noen her inne ser jo til å få hetta bare ved tanken på at partnere kanskje kan finne på å synes at en annen kvinne enn dem er attraktiv...

Selvfølgelig er det masse kvinner kjæresten min finner attraktive. Og selvfølgelig er det masse menn jeg finner attraktive også. Men for oss er vi verdens beste uansett. :o) Så da bryr vi oss ikke noe om at vi kan finne andre attraktive, det er vi som er de beste! ;o)

Ja, så lenge han ikke finner en han synes er mer attraktiv... :-)

Sånn hadde jeg det også i starten av forholdet, og har det fortsatt sånn, om ikke så intenst. Jeg kan godt se at en mann er pen (eller dame for den saks skyld), men det jeg snur meg aldri etter ham og går i hvert fall ikke på byen for å se på mannfolk.

Ja, jeg kan også registrere at noen menn er kjekke og pene, likevel er de ikke attraktive for meg. For meg er de helt uinteressante.

Jeg har på en måte skrudd av en bryter som tidligere sto på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...