Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her nå og klør i fingrene etter å klippe meg kort... Ser egentlig ingen grunn til å beholde mitt etterhvert lange hår, det henger jo bare i en flette, eller hesthale.... Men jeg har forandret meg litt sidne jeg hadde kort hår sist, og lurer på om det er noe nettsted hvor man kan legge inn bilde av seg selv, for så å se resultat?

hare1365380455
Skrevet

Om du har kjempelyst så gjør du det!

Skrevet

ja det vet jeg.....

Tenkte bare å helgardere meg litt!!! ;o)

Skrevet

ja det vet jeg.....

klipp ut et bilde av deg selv, og kjøp et blad og ett ansiktet ditt der.. du skjønner

Gjest Tenk deg godt om
Skrevet

Det høres ut som om du har hatt kort hår før så da vet du sikkert om du trives med det eller ei.

Jeg vil alikavel be deg om å tenke deg godt om.

Har selv hatt langt hår i "alle år" og har gått og lystet på skulderkort i noen år.

Jeg var ogaå lei av daut hår som bare hang der liksom

Så går jeg og klipper meg skulderkort da, det skulle jeg aldri gjort.

Det er gått mange uker og jeg angrer ennå, det gikk lang tid før jeg i det hele tatt turte å gå ut med håret slett. Fremdeles er jeg ukomfortabel med å gjøre det.

Jeg savner mitt lange hår og ønsker jeg hadde klippt det opp litt i steden, halv pannelugg, oppklippet rundt, stipet det i et par farger.

Skammer meg over å si det men flere uker etterpå liker jeg ikke engang å se håret i speilen.

Skrevet

Ja, det gjør det, Ade/ina skrev et innlegg om det for ikke så lenge siden!

Men er ikke sikker på hvordan hun skriver nicket sitt, så jeg får ikke søkt for deg.

Skrevet

Det høres ut som om du har hatt kort hår før så da vet du sikkert om du trives med det eller ei.

Jeg vil alikavel be deg om å tenke deg godt om.

Har selv hatt langt hår i "alle år" og har gått og lystet på skulderkort i noen år.

Jeg var ogaå lei av daut hår som bare hang der liksom

Så går jeg og klipper meg skulderkort da, det skulle jeg aldri gjort.

Det er gått mange uker og jeg angrer ennå, det gikk lang tid før jeg i det hele tatt turte å gå ut med håret slett. Fremdeles er jeg ukomfortabel med å gjøre det.

Jeg savner mitt lange hår og ønsker jeg hadde klippt det opp litt i steden, halv pannelugg, oppklippet rundt, stipet det i et par farger.

Skammer meg over å si det men flere uker etterpå liker jeg ikke engang å se håret i speilen.

Takk for godt råd... Men jeg må si jeg er lei meg på dine vegne. Det der må være en "ekkel" følelse.. Det viktigste er at man selv må føle seg vel, og gjør man ikke det, da blir noe rart.. Har hatt kort hår flere ganger, og føler meg mer "hel" da.. Men familien vil gjerne ha meg med langt hår, det er jo sånn du var når du var "liten"... Men kanskje best å gjøre det man selv føler seg vel med!? Lykke til... Håper det gror FORT!!

hare1365380455
Skrevet

ja det vet jeg.....

Det er sikkert noen som kommer innom her som har en link til deg.:)

hare1365380455
Skrevet

Takk for godt råd... Men jeg må si jeg er lei meg på dine vegne. Det der må være en "ekkel" følelse.. Det viktigste er at man selv må føle seg vel, og gjør man ikke det, da blir noe rart.. Har hatt kort hår flere ganger, og føler meg mer "hel" da.. Men familien vil gjerne ha meg med langt hår, det er jo sånn du var når du var "liten"... Men kanskje best å gjøre det man selv føler seg vel med!? Lykke til... Håper det gror FORT!!

Jeg klippet det faktisk kort for snart to år siden, men nå sparer jeg igjen... Plutselig ville jeg ha kort hår, og da klippet jeg det. Fint å prøve noe nytt av og til!

Gjest Tenk deg godt om
Skrevet

Om du trives med det så skal du selvsakt gjøre som du ønsker, på tvers av familiens ønsker.

Ja, jeg sitter godt i det jeg, en 30-40 cm vokser ikke så fort nei :(

Aner ikke hvordan jeg skal håndtere det jeg, gruer meg til midten av juni til og med for da skal vi på bygdefest og de har bare sett meg med langt hår.

Sikkert bare jeg som er overhysterisk da, men jeg ventet meg virkelig ikke den amputerte følelsen nei.

En stor trøst er at mannen min sier jeg er fryktelig søt da, og at han ikke tenker på at håret er vekk engang.

Skrevet

Om du trives med det så skal du selvsakt gjøre som du ønsker, på tvers av familiens ønsker.

Aner ikke hvordan jeg skal håndtere det jeg, gruer meg til midten av juni til og med for da skal vi på bygdefest og de har bare sett meg med langt hår.

Sikkert bare jeg som er overhysterisk da, men jeg ventet meg virkelig ikke den amputerte følelsen nei.

En stor trøst er at mannen min sier jeg er fryktelig søt da, og at han ikke tenker på at håret er vekk engang.

30-40 cm er jo ganske mye... Prøv å sett det opp på en fresh måte!? Kanskje du kjenner noen som er flinke med hår? Som kan hjelpe deg slik at du føler deg vel? Ikke tenk på hva andre kommer til å tro... Du er helt sikkert fin hvis mannen sier det... De pleier å være rimelig ærlige med slike ting!!

Gjest jeg har ikke angret
Skrevet

Jeg har hatt halvlangt hår som bare har "hengt der" de siste årene,

klipte meg på nyåret, klipte det opp endel, og ikke helt helt kort, altså følte jeg at jeg hadde litt lengde igjen, hvis du skjønner :o), har ikke angret en eneste dag

klipte meg igjen for en måneds tid siden, omtrent samme sveisen

det er jo veldig mange fine sveiser idag som jeg er sikker på at du blir kjempefornøyd med

lykke til

Gjest krøll toppa
Skrevet

Jeg har hatt halvlangt hår som bare har "hengt der" de siste årene,

klipte meg på nyåret, klipte det opp endel, og ikke helt helt kort, altså følte jeg at jeg hadde litt lengde igjen, hvis du skjønner :o), har ikke angret en eneste dag

klipte meg igjen for en måneds tid siden, omtrent samme sveisen

det er jo veldig mange fine sveiser idag som jeg er sikker på at du blir kjempefornøyd med

lykke til

Går utifra at du har rett hår?

Synes ikke det er mange fine sveiser for oss med krøller... snufs

Skrevet

ja... håret mitt er helt rett.... vært kort før, og det er veldig okei... men fant ut av at jeg ville ha langt hår igjen, men jeg har egentlig ingen glede av det?

Gjest Tenk deg godt om
Skrevet

30-40 cm er jo ganske mye... Prøv å sett det opp på en fresh måte!? Kanskje du kjenner noen som er flinke med hår? Som kan hjelpe deg slik at du føler deg vel? Ikke tenk på hva andre kommer til å tro... Du er helt sikkert fin hvis mannen sier det... De pleier å være rimelig ærlige med slike ting!!

Jeg er veldig flink til å sette opp håret så det er ikke noe problem.

Men så var det dette med å gå med løst hår en pen sommerdag da vet du :) og så må jo håret slippes ned til kvelden og.

Men, det er nok bare å bite i det sure eplet og tvinge meg selv til å godta det, så viker det kanskje etterhvert.

Ville iallefall "advare" de med langt hår, unner ingen denne traumen :)

Men du ser jo ut til å like det og til og med trives veldig godt med det så jeg synes nå du skal hoppe i det da iallefall.

:)

Skrevet

Ja, det gjør det, Ade/ina skrev et innlegg om det for ikke så lenge siden!

Men er ikke sikker på hvordan hun skriver nicket sitt, så jeg får ikke søkt for deg.

har du kommet på det? ;o)

Gjest jeg har ikke angret
Skrevet

Jeg har ikke krøller, men jeg har mye fall og verver i håret + at jeg har forferdelig tykt hår. Så frisøren min tynner ut "kilosvis" av hår hver gang jeg er der.

Jeg må bruke føneren etter hver vask, men det må jeg også med lengde på håret.

Gjest et skritt til?
Skrevet

Når du først har tatt steget så langt, kanskje du skulle tatt det enda lenger? Kjenner noen som ikke valgte å miste håret frivillig, men "livet" kom og et langt hår forsvant på dager. Nå er det blitt kjempekort, og hun har farget det i en sprek farge og er sååå tøff.

Hva med en sprek hårfarge?

Skrevet

Og nå har jeg gjort det... ;o) Og jeg er kjempe fornøyd!!! Helt kort, og en slags rød/lilla farge... Supert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...