Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest mannensomlurer

Jeg er en mann, blir 30 i år. Har vært sammen med en hærlig jente nå i snart 5 år, hun er 29. Vi har hatt det helt topp! Det siste året har hun ikke virket så veldig interesert i meg. Hun gir meg lite oppmerksomhet. før kunne jeg få opptil flere sms, mailer telefoner etc. når vi har vært på jobb, ute og reist etc. (jeg reiser litt i jobben). Nå er det altid jeg som sender sms først, altid jeg som ringer, altid jeg som mailer etc. Jeg føler altså at hun ikke er s interesert i meg lenger. For ca 1 mnd siden så fikk jeg en ny kollega på jobb. Hun gir meg mange komplimanger, sender mailer osv. Det er helt hærlig. Jeg elsker henne jeg er sammen med, men jeg ser nå at jeg søker henne jeg får mer oppmerksomhet fra. Hva skal jeg gjøre? Tenk om jeg blir forelska i henne jeg jobber med. Er det for mye forlangt å kreve oppmerksomhet med henne jeg er sammen med? tips etc?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186607-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clue1365380406

Fortell jenta di hvordan du føler det, så hun ihvertfall har muligheten til å gjøre noe med det!

Du skulle ha snakket med henne før det gikk et helt år, ikke sikkert hun er klar over hva du savner i det hele tatt.

Jeg hadde blitt veldig skuffa om min mann ikke hadde tatt opp sånne ting. Det man ikke vet, kan man heller ikke gjøre noe med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...