Teria Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 hei er litt bekymret for p-plastrene mine, for bare etter å hatt de på i noen dager begynner det å samle seg lo (?) og lignende under de, langs kanten. Betyr dette at de fungerer dårligere? Noe jeg kan gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hva med å ta på en større kompress utenpå? Den kan jo da evt. skiftes flere ganger før p-plasteret må skiftes. 0 Siter
Teria Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Hva med å ta på en større kompress utenpå? Den kan jo da evt. skiftes flere ganger før p-plasteret må skiftes. hmm .. nå føler jeg meg litt dum her .. kompress? som hva da f.eks ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 hmm .. nå føler jeg meg litt dum her .. kompress? som hva da f.eks ? Nå er jeg usikker på hvor stort p-plasteret er, men mål det og stikk på apoteket. Det finnes masse plaster med sårputer som er ganske store. Det er vel ikke så lurt å bruke de som er så små at limdelen av plasteret kommer direkte på p-plasteret, da vil det vel følge med når man river av den ekstra kompressen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.