Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er litt bekymret for p-plastrene mine, for bare etter å hatt de på i noen dager begynner det å samle seg lo (?) og lignende under de, langs kanten. Betyr dette at de fungerer dårligere? Noe jeg kan gjøre?

Skrevet

Hva med å ta på en større kompress utenpå? Den kan jo da evt. skiftes flere ganger før p-plasteret må skiftes.

Skrevet

Hva med å ta på en større kompress utenpå? Den kan jo da evt. skiftes flere ganger før p-plasteret må skiftes.

hmm .. nå føler jeg meg litt dum her .. kompress? som hva da f.eks ?

Skrevet

hmm .. nå føler jeg meg litt dum her .. kompress? som hva da f.eks ?

Nå er jeg usikker på hvor stort p-plasteret er, men mål det og stikk på apoteket. Det finnes masse plaster med sårputer som er ganske store. Det er vel ikke så lurt å bruke de som er så små at limdelen av plasteret kommer direkte på p-plasteret, da vil det vel følge med når man river av den ekstra kompressen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...