Gå til innhold

Brevskriving med X

Anbefalte innlegg

Gjest I tvil, jeg..
Skrevet

Inspirert av tråden under her ang. å ha kontakt med Eks'en, er jeg nysgjerrig på om hva dere synes å skrive brev med eks'en.

Det er jo en måte å holde kontakten på det også, ikke sant?

Min eks fra laaang tid tilbake (over 10 år siden!!) bor i et annet land utenfor Skandinavia og lurte på om vi skal skrive til hverandre.

Det er jo mye som har skjedd på hver vår kant og det hadde jo vært artig å skrive med han.

MEN, jeg vet at gubben ikke blir særlig begeistret for det da. Selv om det er lenge siden, vet han at jeg var sammen med denne eks'en rett før jeg ble sammen med han. Så han er nok ikke positivt innstilt, selv om jeg har veldig lyst.

Må nevne at det er absolutt ingen forelskelse eller glød av noe slag, her, bare lyst til å holde kontakten med en som stod meg nær en gang.

Kommer nok ikke til å bli så ofte heller, men et brev i mnd eller noe slikt.

mil1365380270
Skrevet

Hvis mannen din ikke føler seg komfortabel med det, ville jeg latt det være. Hva er viktigst?

Noe annet å ta opp tråden etter mange år, enn å godta kontakt med en eks, når eksen har vært en venn eller i omgangskretsen hele tiden.

Kan du ikke spørre hva gubben mener om det?

Gjest rhoanda
Skrevet

Vil vel si det høres litt rart å begynne å ta opp igjen kontakten etter 10 år. Skulle tro han var rimelig glemt nå da, om det ikke er mer enn bare nysgjerighet bak...

Skrevet

Hvis gubben din ikke vil like det, så synes jeg ikke at du skal gjøre det. Er det viktigere for deg å skrive med eksen eller å ikke såre eller gjøre gubben din usikker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...