Gå til innhold

Trenger man egentlig noen andre personer enn sin kjære?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg leste ikke bare ett av dine innlegg.

Skolebenken var ett uttrykk du brukte til en annen doller, som jeg synes var litt vel på kanten, derfor brukte jeg det for å erte deg litt tilbake. Men nå må jeg avslutte for i kveld. Ha det fint.

Hvis du ikke bare leste ett av mine innlegg er det enda mer imponerende at du kom fram til at jeg har noe imot "et stikk av sjalusi", og at jeg synes det er utrolig viktig å samle på ekser.

Fortsetter under...

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

38

• Babette

10

• Ginniey

9

• morsan

7

Gjest Ugga Bugga

Min filosofi er at man ikke kan gjøre stort fra eller til uansett, så det beste er å satse og stole på den en skal stole på. Er ikke vedkommende til å stole på, finner man det ut før eller siden og da er ikke han/hun verdt det.

Slik tenker jeg også. Ikke så mye man kan gjøre fra eller til. Jeg regner med at folk er til å stole på intil det motsatte er bevist.

Gjest Ugga Bugga

Hvis han faktisk ender opp på nightcap med en kvinnelig kollega på hotellrommet, så ville han vel ha gjort det uansett om kona hadde lagt ned forbud mot det eller ikke! ;-(

Jeg er enig med deg - man må sette grenser for seg selv. Det er ikke ensbetydende med at man tolererer hva som helst fra den annen part.

Hva er nightcap?

*Blond*

Gjest det tror jeg

"Er det et problem at deres nye kjæreste stikker og ser en film med sin 10 år gamle venninne på samme måte som han har gjort i de 10 årene han har kjent henne?

Eller bør dette vennskapet opphøre når han møter deg?"

Jeg vil si at et slikt vennskap aldri bør finne sted.

Ellers vil jeg tro at når kvinner og menn skriver om negative følelser (så som usikkerhet og sjalusi), handler det neppe om redsel for at partneren skal ha sex med disse eksene og denslags. Det er for dumt.

Nei, jeg tror heller det handler om negative følelser rundt det at partneren deler en form for intimtitet med ekser og denslag.

Annonse

Hvis du ikke bare leste ett av mine innlegg er det enda mer imponerende at du kom fram til at jeg har noe imot "et stikk av sjalusi", og at jeg synes det er utrolig viktig å samle på ekser.

Fint jeg klarte å imponere deg.

*Håper det betyr at du bekrefter at du mener det motsatte. Så er vi jo plutselig helt enige........

Jeg har ikke lest hele denne tråden (den er lang), og heller ikke de andre sjalusitrådene det refereres til.

Jeg vil bare si at sjalusi ikke nødvendigvis bare er et onde, og de fleste av oss føler vel et stikk av sjalusi en gang i blant, hvis kjæresten f.eks. skal ut med en fin dame/mann. Dessuten kan det vel være litt smigrende om kjæresten blir litt sjalu også, det er vel et tegn på at han bryr seg.

Et problem blir det vel først hvis sjalusien har gått så langt at man føler et behov for å kontrollere den andre, hvem han er sammen med, hva han gjør til enhver tid osv. Da sliter man virkelig.

Fint, innlegget ditt viser at vi har oppfattet SDD sitt syn på saken helt likt. Men han mener det visst ikke sånn likevel.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...