Gå til innhold

Angh. kontakt med gamle ekser del 2

Anbefalte innlegg

Gjest Dramadronninga
Skrevet

Har snakka med kjæresten min og problemet mitt med å ha kontakt med gamle ekser.

Han er akkurat lik selv, så vi har bestemt oss begge for å ha null kontakt med gamle ekser.

Teit for noe, flott for oss! :-)

Takes two to tango!

Skrevet

Så lenge det er det dere begge vil, så gratulerer med det! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Et forhold bygget på sjalusi, faktisk.

I starten går han med på alt. Selvsagt. Men du er generelt sjalu.

Det vil innhente dere.

Jeg gir dere 6 måneder, men lykke til. Håper jeg tar feil.

Gjest Dramadronninga
Skrevet

Et forhold bygget på sjalusi, faktisk.

I starten går han med på alt. Selvsagt. Men du er generelt sjalu.

Det vil innhente dere.

Jeg gir dere 6 måneder, men lykke til. Håper jeg tar feil.

Hva du (ShitDiddelyDo)mener er noe jeg ikke bryr meg om i det hele tatt. Synes det meste av det du skriver er "jeg vet alltid best"-aktig. Spiller faktisk ingen rolle for meg hva du mener om ting, det er heldigvis ikke deg jeg er sammen med.

Og hva vet du om at forholdet vårt er _bygget_ på sjalusi? Ja, vi er begge sjalu personer, men det er som regel grunner til at folk er det. Jeg synes du burde akseptere at noen er annerledes enn deg selv.

Jeg og kjæresten min elsker hverandre uansett hva andre måtte mene om det, sjalusi eller ikke sjalusi. Vi har det topp på alle andre måter. Vi er glade for å ha kommet frem til denne løsningen, og hva andre mener om det er noe jeg heldigvis slipper å ta hensyn til.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva du (ShitDiddelyDo)mener er noe jeg ikke bryr meg om i det hele tatt. Synes det meste av det du skriver er "jeg vet alltid best"-aktig. Spiller faktisk ingen rolle for meg hva du mener om ting, det er heldigvis ikke deg jeg er sammen med.

Og hva vet du om at forholdet vårt er _bygget_ på sjalusi? Ja, vi er begge sjalu personer, men det er som regel grunner til at folk er det. Jeg synes du burde akseptere at noen er annerledes enn deg selv.

Jeg og kjæresten min elsker hverandre uansett hva andre måtte mene om det, sjalusi eller ikke sjalusi. Vi har det topp på alle andre måter. Vi er glade for å ha kommet frem til denne løsningen, og hva andre mener om det er noe jeg heldigvis slipper å ta hensyn til.

Som sagt: Lykke til!

Skrevet

Så lenge begge to helt _ærlig_ mener det så er det jo helt i orden. :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Og hva vet du om at forholdet vårt er _bygget_ på sjalusi? Ja, vi er begge sjalu personer, men det er som regel grunner til at folk er det"

Må bare si noe her. Jeg har et vennepar som begge er veldig sjalu. De har vært sammen i 5 år og har det veldig bra sammen. Grunenn til det, tror jeg er fordi de er så like. De skjønner hverandre ang sjaulusien. Så jeg tror forholdet deres vil vare jeg =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Og hva vet du om at forholdet vårt er _bygget_ på sjalusi? Ja, vi er begge sjalu personer, men det er som regel grunner til at folk er det"

Må bare si noe her. Jeg har et vennepar som begge er veldig sjalu. De har vært sammen i 5 år og har det veldig bra sammen. Grunenn til det, tror jeg er fordi de er så like. De skjønner hverandre ang sjaulusien. Så jeg tror forholdet deres vil vare jeg =)

Neida. Jeg får rett. Han bare later som om han er sjalu nå i starten. Fordi han er forelsket. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Neida. Jeg får rett. Han bare later som om han er sjalu nå i starten. Fordi han er forelsket. :)

Slutt da.. Ikke alle er som deg lille venn :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Slutt da.. Ikke alle er som deg lille venn :P

Nei, det er åpenbart, men det er helt sikkert ikke typen hennes heller. Det finnes ikke så mange psykosjalue folk der ute at to av dem har truffet hverandre sånn plutselig. Og det er utrolig hva vi får oss til å si i starten av et forhold.

Dessuten må hun være gal. Hun sier under at hun er i et helt nytt forhold og proklamerer her at hun elsker han. Det er ustabilt i seg selv i et helt nytt forhold.

Jeg ser konturene av et virkelig ustabilt kvinnemenneske her!

Så det så! :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, det er åpenbart, men det er helt sikkert ikke typen hennes heller. Det finnes ikke så mange psykosjalue folk der ute at to av dem har truffet hverandre sånn plutselig. Og det er utrolig hva vi får oss til å si i starten av et forhold.

Dessuten må hun være gal. Hun sier under at hun er i et helt nytt forhold og proklamerer her at hun elsker han. Det er ustabilt i seg selv i et helt nytt forhold.

Jeg ser konturene av et virkelig ustabilt kvinnemenneske her!

Så det så! :P

Nei, det er åpenbart, men det er helt sikkert ikke typen hennes heller. Det finnes ikke så mange psykosjalue folk der ute at to av dem har truffet hverandre sånn plutselig."

Men det fins!! Det er håp for alle :)

"Og det er utrolig hva vi får oss til å si i starten av et forhold."

Alt er kanskje rosenrødt i starten,men en har jo egene meninger fordi =)

"Dessuten må hun være gal. Hun sier under at hun er i et helt nytt forhold og proklamerer her at hun elsker han."

Tja..spørs jo hva hun mener med et nytt forhold. Jeg elsket kjæresten min etter en mnd. Men så er jeg helt crazy og da :P

"Jeg ser konturene av et virkelig ustabilt kvinnemenneske her!"

Ja, de har du vel god erfaring med..Hi hi ;)

Men nå har jeg ikke fulgt så godt med i den historien her. Eller, jeg har i såfall glemt det jeg allerede har lest ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er åpenbart, men det er helt sikkert ikke typen hennes heller. Det finnes ikke så mange psykosjalue folk der ute at to av dem har truffet hverandre sånn plutselig."

Men det fins!! Det er håp for alle :)

"Og det er utrolig hva vi får oss til å si i starten av et forhold."

Alt er kanskje rosenrødt i starten,men en har jo egene meninger fordi =)

"Dessuten må hun være gal. Hun sier under at hun er i et helt nytt forhold og proklamerer her at hun elsker han."

Tja..spørs jo hva hun mener med et nytt forhold. Jeg elsket kjæresten min etter en mnd. Men så er jeg helt crazy og da :P

"Jeg ser konturene av et virkelig ustabilt kvinnemenneske her!"

Ja, de har du vel god erfaring med..Hi hi ;)

Men nå har jeg ikke fulgt så godt med i den historien her. Eller, jeg har i såfall glemt det jeg allerede har lest ;)

Du har helt rett i at jeg har god erfaring der, altså kjenner jeg igjen lusa på gangen. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du har helt rett i at jeg har god erfaring der, altså kjenner jeg igjen lusa på gangen. :)

He he. =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he. =)

Jeg overdriver litt når jeg sier at jeg har god erfaring der. Jeg har erfaring, men de jentene jeg refererer til er i et mindretall. De fleste jentene jeg har kjent og kjenner er meget normale. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg overdriver litt når jeg sier at jeg har god erfaring der. Jeg har erfaring, men de jentene jeg refererer til er i et mindretall. De fleste jentene jeg har kjent og kjenner er meget normale. :)

Men det er lov tøyse litt sent en fredagskveld :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det er lov tøyse litt sent en fredagskveld :D

Er det fredag så er det fredag. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det fredag så er det fredag. :)

Det er som reklamen sier "Du må vente t fre'dan!" =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er som reklamen sier "Du må vente t fre'dan!" =)

Jeg burde nok tatt en tur til byen. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg burde nok tatt en tur til byen. :)

Jepp..da hadde du nok funnet ei lekker ei ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...