Gå til innhold

Angh. kontakt med gamle ekser del 2

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp..da hadde du nok funnet ei lekker ei ;)

Meget mulig. :)

Skrevet

Nei, det er åpenbart, men det er helt sikkert ikke typen hennes heller. Det finnes ikke så mange psykosjalue folk der ute at to av dem har truffet hverandre sånn plutselig. Og det er utrolig hva vi får oss til å si i starten av et forhold.

Dessuten må hun være gal. Hun sier under at hun er i et helt nytt forhold og proklamerer her at hun elsker han. Det er ustabilt i seg selv i et helt nytt forhold.

Jeg ser konturene av et virkelig ustabilt kvinnemenneske her!

Så det så! :P

"Dessuten må hun være gal. Hun sier under at hun er i et helt nytt forhold og proklamerer her at hun elsker han. Det er ustabilt i seg selv i et helt nytt forhold."

Tja, jeg og samboer'n sa vel de magiske ordene til hverandre etter drøye 3 ukers bekjentskap tror jeg :-) Nå er vi sammen på 3. året og venter vårt første barn. Folk er forskjellige vet du!

Tror ellers du overforenkler dette med sjalusi en smule - det viktigste er at folk finner løsninger som fungerer for dem. Ingen grunn til å generalisere, er det vel? Jeg hadde ikke likt at sambo hadde hatt kontakt med sin forhenværende, men nå er ikke det en problemstilling her da. Jeg tror ikke jeg regnes som en spesielt sjalu person av den grunn? At han har jentevenner kunne jeg ikke brydd meg mindre om - men syns det blir noe annerledes med mennesker man tross alt har delt intime følelser med over lengre tid.

Dette er min mening, du har din. Men jeg syns du bruker merkelappen "sjalu" vel flittig rundtom.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Dessuten må hun være gal. Hun sier under at hun er i et helt nytt forhold og proklamerer her at hun elsker han. Det er ustabilt i seg selv i et helt nytt forhold."

Tja, jeg og samboer'n sa vel de magiske ordene til hverandre etter drøye 3 ukers bekjentskap tror jeg :-) Nå er vi sammen på 3. året og venter vårt første barn. Folk er forskjellige vet du!

Tror ellers du overforenkler dette med sjalusi en smule - det viktigste er at folk finner løsninger som fungerer for dem. Ingen grunn til å generalisere, er det vel? Jeg hadde ikke likt at sambo hadde hatt kontakt med sin forhenværende, men nå er ikke det en problemstilling her da. Jeg tror ikke jeg regnes som en spesielt sjalu person av den grunn? At han har jentevenner kunne jeg ikke brydd meg mindre om - men syns det blir noe annerledes med mennesker man tross alt har delt intime følelser med over lengre tid.

Dette er min mening, du har din. Men jeg syns du bruker merkelappen "sjalu" vel flittig rundtom.

Mine skriblerier nedover i akkurat den tråden her, og da spesielt innleggene jeg skriver til Angelica, er satt veldig på spissen.

Men i tråden under, i den hvor jeg skrev hovedinnlegget om sjalusi, er jeg langt mer fornuftig.

Skrevet

Mine skriblerier nedover i akkurat den tråden her, og da spesielt innleggene jeg skriver til Angelica, er satt veldig på spissen.

Men i tråden under, i den hvor jeg skrev hovedinnlegget om sjalusi, er jeg langt mer fornuftig.

Joda, leste den (eller - hovedinnlegget i alle fall), og burde kanskje svart deg der :-) Men den var med i beregningen da jeg postet over her :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...