Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gudrun11

Vi er et par på 26 og 27 år som i 3 år har forsøkt å få barn men har ikke lykkes noe som vi tenker en del på for tiden. Vi har vært på utredning der det er tatt fruktbarhetsprøver av oss som viser at sædkvaliteten hans er fin mens jeg gikk en måned uten eggeløsning ellers ok...

Jeg har vært på ultralyd og jeg har vel egentlig ikke blitt så mye smartere... Jeg har ikke ubalanse med hormonene..?( med hårvekst etc..)Når det gjelder mensen er den veldig opp og ned noen måneder er den normal mens andre ganger går det måneder uten. Det eneste jeg vet nå er at jeg må gå ned i vekt noe som ikke er bare lett! Jeg gikk ned 10kg for en tid tilbake men nå er motivasjonen dårligere... Det jeg lurer på er hva kan gjøres hvis jeg går ned nok? Hva kan være grunnen til at jeg ikke kan bli gravid? Med vennlig hilsen deppa og fortvilt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18673-fortvilet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har sjeldne menstruasjoner betyr det sjeldne eggloesninger og da er det klart at du ikke blir grvavid. En aarsak kan vaere PCO eller PCOS. Led deg fram til hva det er paa Doktoronline. Man kan stimulere eggloesning med tabletter. Faa hensvisning til gynekolog.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18673-fortvilet/#findComment-83427
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...