Gå til innhold

Så må jeg stelle meg igjen........uff!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Mrs. Wallace

3

• muriel

2

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Dine metoder er avlegs. Vært på kurs i AKP/ML? Det må være noen år siden. Bestill nytt kurs.

Det gleder meg at du begynner å vrøvle om AKP/ML allerede - det viser jo at du ivrer etter å flytte fokus vekk fra dine psyke idéer om at nordmenn må være hvite.

Gjest Mr Pimmel

Det gleder meg at du begynner å vrøvle om AKP/ML allerede - det viser jo at du ivrer etter å flytte fokus vekk fra dine psyke idéer om at nordmenn må være hvite.

Rasismeanklager er bare et verktøy for å sette grupper opp mot hverandre. Skape konflikter der det ikke var noen før. Noen mennesker trenger ofre å forsvare og fiender å bekjempe. Finnes det ingen, må de dikte opp noen.

Gjest Mr Pimmel

Godt poeng, sør.

;o)

Og jeg da?

En stakkar som liker damer med annen etnisk opprinnelse får huden full!

Er det ingen andre som liker det og kan forsvare meg?

Jeg blir nesten hypnotisert av nydelige pakistanske damer med mørkt langt hår og svarte bunnløse øyne og ikke tør så mye som se på dem.

Og jeg da?

Jeg blir nesten hypnotisert av nydelige pakistanske damer med mørkt langt hår og svarte bunnløse øyne og ikke tør så mye som se på dem.

Igjen lyver du!

Ingen har skrevet noe om å like "damer med annen etnisk opprinnelse".

Dette handler om at du ikke aksepterer at hun er norsk fordi hun er svart.

Annonse

Rasismeanklager er bare et verktøy for å sette grupper opp mot hverandre. Skape konflikter der det ikke var noen før. Noen mennesker trenger ofre å forsvare og fiender å bekjempe. Finnes det ingen, må de dikte opp noen.

Bortsett fra at det jo er *DU* som setter henne i gruppe, basert på hudfargen hennes.

Enda et selvmål fra deg!

Du skriver: "Hvis hun oppfattet det som mangel på respekt at jeg spurte hvor hun kom fra, så har hun et problem."

Vås. *Du* har et problem - du ville ikke spurt hvor hun kom fra hvis hudfargen hennes var hvit.

Som sagt - *DU* har et problem, og det er at holdningene dine gikk ut på dato for 60 år siden.

Ååååå!

Du er tilbake! :o)

Annonse

Gjest lei av troll og ulver

Enda en hustyrann?

Hvordan kan du vite om hustyranner? Du er jo ny her og vet ingenting om hverken Sør eller noen andre (...).

Morsomt å se deg anklage faste brukere for å skifte nick forresten.

Og ja, du vet vel hvem jeg er ;)

Mrs. Wallace

Og jeg da?

Det er selvsagt lov å like damer med mørk hud og mørke øyne - kjære vene! Vi har alle ting vi sjarmeres av. ;o)

Men er man feks utenlandsadoptert, andregenerasjonsinnvandrer, har en forelder med utenlandsk opprinnelse man ikke har noe forhold til og alltid har bodd i Norge, etc, er man nok rimelig lei av å høre spørsmål om hvor man kommer fra.

Poenget er: Føler man seg norsk (og dermed er det), er det kjipt å stadig måtte svare på hvor man kommer fra.

Kanskje var du den åttende personen som spurte om det - bare i løpet av den dagen.

Gjest MrPimmel

Det er selvsagt lov å like damer med mørk hud og mørke øyne - kjære vene! Vi har alle ting vi sjarmeres av. ;o)

Men er man feks utenlandsadoptert, andregenerasjonsinnvandrer, har en forelder med utenlandsk opprinnelse man ikke har noe forhold til og alltid har bodd i Norge, etc, er man nok rimelig lei av å høre spørsmål om hvor man kommer fra.

Poenget er: Føler man seg norsk (og dermed er det), er det kjipt å stadig måtte svare på hvor man kommer fra.

Kanskje var du den åttende personen som spurte om det - bare i løpet av den dagen.

Velsigne deg og din like.

Selvsagt forstår jeg det, men hvorfor skal jeg ta kjefta for hva de andre gjør?

Egentlig er jeg uskyldig og ærlig, og høflig innteressert, ikke noe annet.

Kan du fortelle meg hva annet jeg skal snakke om til slike damer? Menn snakker om det de ser som det enkleste og det de finner iøynefallende og intresseant. Hvis det ikke er tillatt å intressere seg for etnisitet, tror jeg nesten de må gå med plakat: jeg er flott, men vil ikke snakke om det. Jeg har pene pupper men vil ikke at du skal se det, jeg har sprettrompe men ikke se selv om jeg har tatt på meg jeans som framhever det osv. Jeg ser ikke etnisitet som noe annet enn et hvilket som helst annet særtrekk.

Så har vi alle som ikke har noe sånt....

Det er ikke lett å være mann; se på det, ikke på det osv.

Mrs. Wallace

Kan du fortelle meg hva annet jeg skal snakke om til slike damer? Menn snakker om det de ser som det enkleste og det de finner iøynefallende og intresseant. Hvis det ikke er tillatt å intressere seg for etnisitet, tror jeg nesten de må gå med plakat: jeg er flott, men vil ikke snakke om det. Jeg har pene pupper men vil ikke at du skal se det, jeg har sprettrompe men ikke se selv om jeg har tatt på meg jeans som framhever det osv. Jeg ser ikke etnisitet som noe annet enn et hvilket som helst annet særtrekk.

Men ville du gått frem til ei dame i baren og innledet samtalen med å snakke om puppene eller sprettrompa hennes, da?

Det må i så fall gjøres på en vanvittig elegant og humoristisk måte for å bli godt mottatt. ;o)

Du skriver: "Kan du fortelle meg hva annet jeg skal snakke om til slike damer?"

Det samme som du ville sagt til en hvit dame!

"slike damer"???

*rister på hodet av deg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...