Gå til innhold

Så må jeg stelle meg igjen........uff!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Mrs. Wallace

3

• muriel

2

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest MrPimmel

Men ville du gått frem til ei dame i baren og innledet samtalen med å snakke om puppene eller sprettrompa hennes, da?

Det må i så fall gjøres på en vanvittig elegant og humoristisk måte for å bli godt mottatt. ;o)

Nåja.

Jeg vet av mange års erfaring hvordan en mann kan servere komplimenter uten negative konsekvenser. Håret er bankers hvis de nettopp har vært hos frisøren :-)

Gi til mange på en gang: "Mine DAMER og herrer" litt trykk på "damer" er ofte nok i mange tilfeller, men pass på hvor han ser hen.

Annonse

Gjest MrPimmel

Jeg har ikke nevnt noe om hun kan være lege eller advokat.

Poenget er at ifølge deg var hun ikke norsk, basert kun på at hun har svart hud.

Dine holdninger er antikvariske.

Et spørsmål: ville du vraket en intelligent, sjarmerende, vakker, veltilpasset person av det kjønnet og legningen du foretrekker bare fordi denne ikke hadde samme hudfarge som deg?

Gjest Jens Halgrim

Et spørsmål: ville du vraket en intelligent, sjarmerende, vakker, veltilpasset person av det kjønnet og legningen du foretrekker bare fordi denne ikke hadde samme hudfarge som deg?

Neida, ikke vraket. Men sannsynligvis ikke sjekket henne opp i utgangspunktet fordi jeg har noen dumme fordommer. De ville nok forsvunnet når jeg ble kjent med henne, og da ville jeg aldri vektlagt slike ting i det hele tatt. Det eksotiske er bare skremmende til en blir kjent med helheten, tror nå jeg.

Gjest MrPimmel

Neida, ikke vraket. Men sannsynligvis ikke sjekket henne opp i utgangspunktet fordi jeg har noen dumme fordommer. De ville nok forsvunnet når jeg ble kjent med henne, og da ville jeg aldri vektlagt slike ting i det hele tatt. Det eksotiske er bare skremmende til en blir kjent med helheten, tror nå jeg.

Velsigne deg og din like.

Jeg vet ikke hvor du tok begrepet skremmende fra her. Jeg ser ikke hudfarge som skremmende, men aggressivitet og antipati kan være det.

Det er ikke så morsomt å bli ilagt holdninger og meninger uten å ha de.

Gjest MrPimmelll

Hvordan kan du vite om hustyranner? Du er jo ny her og vet ingenting om hverken Sør eller noen andre (...).

Morsomt å se deg anklage faste brukere for å skifte nick forresten.

Og ja, du vet vel hvem jeg er ;)

Dessuten driter jeg i det. Finn deg noe annet å henge deg opp i.

Annonse

I motsetning til deg, er jeg ikke "opphengt" i hudfarge. Det er ikke jeg som tror at noen er utlendinger fordi de har svart hud.

Du er en overlevning fra en heldigvis svunnen tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...