Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sinai

Nå skal vi kjøpe ny seng, og vi lurer på hvilke som holder best. (turte ikke spørre eller teste det på IKEA) Vi liker godt å ligge på rammemadrass, men synes det er penere med sengestamme. Spørsmålet er derfor: Har dere rammemadrass, eller springfjær og bunn? Går det an å legge rammemadrassen oppi en sengestamme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186776-har-dere-%C3%B8delagt-senga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sinai

Det er svært få senger som tåler seksuell utfoldelse mellom to (eller flere) dyriske sexatleter.

Er man av dem som kjører på blir fort senga å regne som en forbrukdsvare på lik linje med barberblad og glidekrem.

Det høres dyrt ut. Så hva gjør man da? Legger seg rett på gullvet?

Gjest sengasengana

Det er svært få senger som tåler seksuell utfoldelse mellom to (eller flere) dyriske sexatleter.

Er man av dem som kjører på blir fort senga å regne som en forbrukdsvare på lik linje med barberblad og glidekrem.

Ikke min, den tåler sikkert to tonn.

Annonse

Gjest Shira12

Vi har rammemadrass og er fornøyd med det.

Men tror en får like gode madrasser i vanlige senger nå.

Men vi har faktisk ødelagt en seng *rødme*, vi knakk senga til mamma, en gang jeg var alene hjemme og hadde lånt vekk min egen seng til ett nyforelska par ;-) (den knakk ikke)

Gjest Sinai

Vi har rammemadrass og er fornøyd med det.

Men tror en får like gode madrasser i vanlige senger nå.

Men vi har faktisk ødelagt en seng *rødme*, vi knakk senga til mamma, en gang jeg var alene hjemme og hadde lånt vekk min egen seng til ett nyforelska par ;-) (den knakk ikke)

oisann, så flaut:D

Rammemadrassen holder, men kan man ha den oppi en sengestamme? Tror det er sengebunnene som er så elendige, jeg har opplevd at noen har sittet istykker bunnen også, men da var det en tynn madrass!

Gjest Shira12

oisann, så flaut:D

Rammemadrassen holder, men kan man ha den oppi en sengestamme? Tror det er sengebunnene som er så elendige, jeg har opplevd at noen har sittet istykker bunnen også, men da var det en tynn madrass!

Jeg var glad for at typen er snekker og fiksa opp etter oss...

Jeg har ikke så mye peiling på senger, men kan dere ikke spørre i butikken?

Dere får skryte på dere noen viltre barn som kommer til og hoppe i sengen, og dermed må dere ha noe solid ;-)

Gjest Sinai

Jeg var glad for at typen er snekker og fiksa opp etter oss...

Jeg har ikke så mye peiling på senger, men kan dere ikke spørre i butikken?

Dere får skryte på dere noen viltre barn som kommer til og hoppe i sengen, og dermed må dere ha noe solid ;-)

Takk, det var et godt råd! Men er virkelig ikke vanlige senger konstruert for å tåle mer aktivitet enn søvn? Må man velge en sånn kontinentalmadrass eller en hjemmesnekret? Vanlige sengestammer er bare for dem som har seg andre steder de da? Får vel klare oss med den rammemadrassen da, selv om jeg ikke synes det er særlig pent.

Gjest Shira12

Takk, det var et godt råd! Men er virkelig ikke vanlige senger konstruert for å tåle mer aktivitet enn søvn? Må man velge en sånn kontinentalmadrass eller en hjemmesnekret? Vanlige sengestammer er bare for dem som har seg andre steder de da? Får vel klare oss med den rammemadrassen da, selv om jeg ikke synes det er særlig pent.

En kan lage mange stilige ting med rammemadrass, du kan lage deg sengegavl, da er det bare fantasien som gjelder :-)

Annonse

tigertrollet

Har Tempur-seng, så det er vel hverken springfjær eller not eller hva du kalte det.

Men hvis dere ønsker sengestamme så bør dere ikke kjøpe rammemadrass. Kjøp vanlig madrass.

Hvis dere i det hele tatt hadde fått en rammemadrass ned i en sengebunn så kan jeg forestille meg at den ville ha bråkt noe jævlig under sex da det blir hardt mot hardt.

Har ødelagt senga ja, hehe.

Feide over kona i ei seng på et rom som ikke var i bruk en sommer. Hele bunnen falt ut:-)

Egentlig burde vi ha holdt oss til den rammeløse senga vi har, den består kun av madrasser, er knirkfri og 1,80 X 2 meter.

Men viktig å ikke knulle bare i den senga også.

petter smart

Jeg kjøpte rammemadrasser for en del år siden (fordi en sengestamme ble for dyr den gangen), men har kjøpt til en sengestamme og bruker rammemadrassene oppi den.

Ikke noe problem med knirking eller lignende. Det eneste problemet er å skifte laken på senga da rammemadrassene må tas opp for å få under lakenet, og de er tunge.

Gjest Sinai

Jeg kjøpte rammemadrasser for en del år siden (fordi en sengestamme ble for dyr den gangen), men har kjøpt til en sengestamme og bruker rammemadrassene oppi den.

Ikke noe problem med knirking eller lignende. Det eneste problemet er å skifte laken på senga da rammemadrassene må tas opp for å få under lakenet, og de er tunge.

Godt å høre, da tror jeg det blir en grei løsning for oss, som har rammemadrass fra før. (Ikke minst en rimelig løsning) Dessuten har vi overmadrass, så vi kan bare legge lakenet på den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...