Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, har samboer og har to barn. Den yngste ble født 9/8-00. Etter fødselen fikk jeg mensen tilbake den 6 november, det var rett etter at jeg sluttet å amme. Den neste var 10 dager forisnket og kom den 20 desember. Jeg skulle hatt mensen den 20 januar men har ikke fått den enda. Er dette normalt etter en fødsel og når kan jeg renge med at det steabiliserer seg? Jeg hadde ikke noe problem etter første fødsel. Helt siden jeg fikk mensen for første gang som 11-åring har den vært veldig regelmessig. Eneste gangene den har vært forsinket var ved de to graviditetene. Jeg har tatt en test og den var negativ, men jeg har veldig ømme pupper. Vi bruker kondom som prevansjon. P-piller kan jeg av forskjellige grunner ikke bruke. Hva slags prevansjon kan jeg bruke? Bør jeg ta kontakt med lege hvis jeg ikke får mensen snart? Jeg har flere ganger trodd at nå kommer den da jeg har hatt typiske mens-smerter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18678-mensen-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...